וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ המו"מ על חזרתו של ג'וניור ויסה לפרו

דור בלך

28.12.2009 / 18:09

אליאנסה לימה מוכנה לשלם 200 אלף דולר, בית"ר דורשת חצי מיליון. בפרו מעריכים שבסופו של דבר העסקה תצא לפועל

לאחר שהגישה הצעה רשמית לרכישת ג'וניור ויסה בשבוע שעבר, קיבלה היום (שני) אליאנסה לימה הפרואנית תשובה שלילית מבית"ר ירושלים. הקבוצה, בה גדל הקשר המוכשר, הציעה 200 אלף דולרים, אך במכתב התשובה הרשמי שקיבלה מבית"ר נכתב כי מחזיקת הגביע תהיה מוכנה להיפרד מהשחקן תמורת חצי מיליון דולרים בלבד. הפרואנים הודיעו כי לא יעמדו במחיר הגבוה וכי נכון לעכשיו הם מוותרים על השחקן, אלא אם בית"ר תדע למצוא איתם את עמק השווה.

"המחיר שבית"ר ירושלים דורשת עבורו גבוה מדי", סיפר נשיא אליאנסה, גיז'רמו אלרקון, "אנחנו צריכים חיזוק ועובדים על זה במלוא המרץ, אבל אין לנו כיצד לממן את הבאתו של ויסה, למרות שאנחנו משתוקקים לראותו פה". אליאנסה קיבצה מספר משקיעים פרטיים שהסכימו לממן את הגעת ויסה תמורת הבטחת ההכנסות ממכירתו בעתיד, אך גם אלה לא מוכנים לשלם חצי מיליון דולר עבורו. עם זאת, מקורבים לשחקן סיפרו כי הוא הודיע לבית"ר על רצונו לעזוב ולחזור למכורה, והעריכו כי המכירה תצא לפועל בסופו של דבר.

גם בבית"ר, שם לא זוכה ויסה ליותר מדי דקות משחק, יעדיפו למכור אותו עקב הצרות הכלכליות של המועדון. מעבר לסכום שייכנס ממכירתו, פרידה מהפרואני תחסוך את שכרו עד סוף העונה - כ-80 אלף דולרים, מה שגם יוכל לממן חיזוק לבית"ר, או לכל הפחות להקטין את גרעונה בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully