וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן כהן: "אעשה הכל על מנת לשחק בנבחרת ישראל"

דור בלך

28.12.2009 / 12:48

על אף שהוא מעט חושש מגיוס אפשרי לצבא, הקשר היהודי-צרפתי של הפועל רעננה מעוניין לעשות עליה כדי להגשים את חלומו

קשרה המוכשר של הפועל רעננה, סטיבן כהן, מעוניין לעשות עלייה ולהפוך לאזרח ישראלי, כדי שיוכל לשחק בנבחרת ישראל. הקשר היהודי צרפתי שכבש העונה ארבעה שערים ובישל עוד שלושה, יודע שהיכולת שהוא מציג במדי העולה החדשה תספיק לו כדי להגיע לנבחרת הלאומית, אך חושש מעניין גיוסו לצבא. כהן ובני משפחתו, שאינם יודעים בדיוק כיצד פועלת המערכת הצבאית בישראל, חוששים כי יאלץ להתגייס לתקופה ארוכה בה לא יוכל לשחק ולהתאמן בצורה מקצוענית.

ברעננה הסבירו לכהן בן ה-24 כי מפאת גילו והיותו עולה חדש, הוא יאלץ להתגייס לתקופה של שנה בלבד, וכפועל יוצא מהיותו שחקן כדורגל בליגת העל שככל הנראה יקבל זימון לנבחרת, הוא יזכה למעמד של ספורטאי מצטיין, מה שיביא לשיבוצו בתפקיד עורפי בשעות פעילות נוחות שלא יתנגשו עם סדר יומו כספורטאי. ברעננה תומכים בהחלטתו של כהן להתאזרח, מה שיאפשר להם להחתים זר נוסף בקבוצה, אך מנגד יאלץ אותם לשלם מיסים גבוהים יותר עבור שכרו של כהן - כ-80 אלף יורו לעונה הנוכחית וכ-100 אלף בעונה הבאה.

כהן עצמו, שהגיע לישראל לאחר שגדל במחלקת הנוער של מונפלייה וכבש שישה שערים כשחקן הרכב במדי סלמנקה בליגה השניה בספרד אשתקד, מגדיר את עצמו כציוני והגיע לליגת העל ממניעים אלה. "נכון שיכלתי לשחק בספרד או צרפת, אבל אני יהודי. החלום שלי לשחק בנבחרת ישראל ואעשה הכל על מנת שהוא יתגשם. יש לי כאן משפחה וחברים ואני פשוט מאושר להיות בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully