וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר פוטר מא.א.ל לימסול

28.12.2009 / 15:40

יחסי המאמן הישראלי עם המועדון הדרדרו מזמן, ובהנהלת הקבוצה הקפריסאית החליטו לפטרו. בנו של דושאן אוהרין יחליפו

הנהלת א.א.ל לימסול החליטה לפטר היום (שני) את המאמן הישראלי, ניר קלינגר, ההחלטה התקבלה ביומיים האחרונים, אך הפכה סופית רק כאשר הושג סיכום עם בנו של דושאן אוהרין. כזכור, אוהרין אימן בעבר את מכבי חיפה. אגב, האב עצמו אימן את א.א.ל לפני למעלה מ-20 שנה.

בסביבתו של המאמן סיפרו כי מערכת היחסים עם ההנהלה החלה להידרדר לאחר שדרש לא לנהל את משחק הקבוצה מול אנורתוזיס, שהתקיים ביום הכיפורים. בגלל הצלחות הקבוצה בליגה, נמנעו בהנהלה לבצע את המהלך עד עכשיו. לפני כשבועיים, לאחר הפסד הקבוצה לפאפוס 1:0, החלו שמועות על פיטוריו של המאמן, אלא שאז הדהימה א.א.ל את סגנית האלופה אומוניה ניקוסיה ועלתה לרבע גמר הגביע, מה שדחה את המהלך.

בימים האחרונים החל קלינגר לפעול לחיזוק הקבוצה והחתים שני שחקנים, אך מתחת לפני השטח התקבלה ההחלטה לשחררו. "אני יוצא לאימון הבוקר כרגיל ולא קיבלתי שום הודעה", אמר המאמן לוואלה! ספורט הבוקר, לפני ההחלטה הרשמית, והוסיף: "אני מכיר את השמועות. שום דבר לא מפתיע אותי". כעת, כאמור, עוזב הישראלי את המועדון, ואיתו עוזב גם עוזר המאמן הישראלי, פליקס נעים.

קלינגר, שאימן בעונה שעברה את פאפוס, גם היא קבוצה באי השכן, חתם בקיץ האחרון לתקופה של שלוש שנים בקבוצה מהעיר לימסול. לאחר 14 מחזורים מדורגת הקבוצה של קלינגר במקום השישי בלבד עם 22 נקודות, כשהיא מרוחקת תשע נקודות מהראשונה בטבלה, אפואל ניקוסיה.

עדכון ראשון: 11:31
עדכון אחרון: 15:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully