וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנינג: "כשחקנים, אנחנו רק ממלאים פקודות"

28.12.2009 / 10:50

הקוורטרבק של הקולטס משלים עם החלפתו, שהביאה להפסד לג'טס. ביל פוליאן: "אין שום היגיון בלסכן שחקנים עם פציעות"

רבות עוד ידובר במרוצת הימים הקרובים על ההחלטה של ג'ים קאלדוול, מאמן אינדיאנפוליס קולטס, להוציא את הקוורטרבק פייטון מאנינג ביתרון ברבע השלישי, מהלך שהביא להפסד הפרסות 29:15 לג'טס, הראשון שלהם העונה, ולאיבוד האפשרות לעונה מושלמת של 0:16.

מאנינג הגן לאחר המשחק על החלטת המאמן: "עד שלא נהיה מאמנים, התפקיד שלנו כשחקנים הוא רק למלא פקודות, ולעשות את זה מכל הלב. בכל מקרה, אין יותר מדי משחקים שבהם אתה מנצח אחרי שאיבדת כדורים וספגת טאצ'דאון מהחזרת בעיטה. המשחק היום היה אחד מהמשחקים האלה".

ביל פוליאן, נשיא הקולטס, היה יותר ישיר: "פוטבול הוא משחק שצריך להפעיל בו את ההיגיון, ולא היה שום היגיון בסיכון השחקנים שלנו. שיחקנו 16 משחקים, אנחנו חדים ומה שחשוב הוא שהמיקום שלנו בפלייאוף לא נפגע". הסנטר ג'ף סאטרדיי היה קצת פחות פוליטיקלי קורקט והגיב על קריאות הבוז של הקהל: "אני לא מאשים אותם, גם אני הייתי עושה את זה. הם משלמים כדי לראות אותנו מנצחים והיום לא עשינו את זה".

רקס ריאן, מאמן הג'טס, היה מרוצה, כמובן, אחרי הניצחון שהעמיד את קבוצתו בעמדה עדיפה במירוץ לוויילד קארד. "הקולטס הרוויחו את האופציה לעשות מה שהם רוצים במשחק לא מכריע מבחינתם. זו קבוצה מדהימה, אבל גם אנחנו, ומבחינתנו אנחנו עולים לשחק ולתת את הכל, לא משנה מי משחק מולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully