וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים בין הפועל ת"א לגנק על יבואה

27.12.2009 / 14:02

הצדדים ינסו לסכם על מעבר של הגנאי ביום שני. דה סילבה לקראת עכו: "צריכים לדאוג שרצף הניצחונות יימשך"

נציגי גנק הבלגית ייפגשו מחר (עם הנהלת הפועל תל אביב במטרה להעביר את סמואל יבואה לשורותיה. נציגי הקבוצה עקבו אחרי השחקן נגד במשחק של האדומים נגד המבורג והתלהבו מיכולתו. כרגע הפועל דורשת כ-700 אלף דולרים ובין הצדדים קיימים פערים משמעותיים.

יחד עם זאת, למרות שהעסקה עדיין רחוקה מחתימה, גורם המוערב בעסקה אמר כי הוא מאמין שיבואה יעבור בסופו של דבר לשחק בבלגיה מכיוון ששני הצדדים מעוניינים בכך. בהפועל מאוכזבים מיכולתו של יבואה מתחילת העונה ואם יצליחו למכור אותו, ינסו להחתים חלוץ בעל שיעור קומה בחלון ההעברות הקרוב.

הפועל ערכה היום אימון שחרור בלבד ומחר תערוך אימון מסכם לקראת ההתמודדות עם הפועל עכו, שנדחתה ליום שלישי (20:00, ספורט1). בקבוצה מקווים להמשיך את היכולת הטובה מהשבועות האחרונים ומאמינים כי העייפות לא תבוא לידי ביטוי במשחק בנצרת עילית. הפועל עדיין לא קיבלה תשובה מהתאחדות הניגרית לגבי בקשתה לאפשר לשוער וינסנט אניימה לחבור לנבחרת בעשירי בינואר. כרגע, אניימה אמור להחמיץ את המשחק מול בית"ר ירושלים במחזור הבא מאחר שהוא אמור להמריא כבר ביום רביעי לניגריה.

עם או בלי אניימה, בהפועל מקווים שקבוצה תמשיך בתנופה מהשבועות האחרונים. דגלאס דה סילבה שכבש אתמול בניצחון על הפועל רמת גן (0:3), נשמע בטוח לגביי יכולת הקבוצה כשאמר לאתר הרשמי :"אני שמח שניצחנו ושעזרתי לקבוצה עם הגול שהבקעתי, הראש שלנו כרגע כבר ביום שלישי במשחק נגד עכו. עשינו רצף מצוין של נצחונות ואנחנו צריכים לדאוג שהוא יימשך, גם כדי שהאוהדים ייהנו וגם שנוכל לשמוח בסיום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully