וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון זעם בעקבות ניפויו של גנון

27.12.2009 / 11:22

יו"ר ההתאחדות לגורם במכבי פ"ת: "איך פרדי מוציא שחקן כזה?". המאמן הורה להחתים את אוזן. שחקן: "אין לנו טיפת משמעת"

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון ידוע בתור אוהד מכבי פתח תקוה, אבל אתמול לאחר ההפסד המביש להפועל רעננה, הוא החליט להביע ביקורת גם על ההחלטות של המאמן. "איך יכול להיות שפרדי דוד מוציא שחקן כמו גנון מהסגל?", אמר היו"ר. גורם בקבוצה טען כי לוזון אפילו שוחח עם דוד אחרי ההפסד.

כפי שפורסם ביום שישי, המתיחות בין דוד לגנון החלה באימון ביום רביעי, כשהמגן טען שהוא לא מסוגל לשחק עם צוואר תפוס ודוד הורה לנאור פסר ללבוש את הגופייה ומאוחר יותר, בעקבות הפרסום, הוא אף הודח מהסגל. אתמול טען דוד כי גנון אינו כשיר ולכן לא נכלל בסגל, אבל המגן השמאלי מסר בתגובה: "אני בכלל לא פצוע. ביום רביעי סבלתי מצוואר תפוס, אבל ביום חמישי הכל היה בסדר". כך או כך, בקבוצה הבהירו כי גנון לא מועמד לעזוב.

שחקנים בקבוצה אמרו אתמול שנראה לכאורה כי מאחורי ההחלטה שלא לשתף את אוהד כהן, עומד הנשיא עמוס לוזון. בשבוע שעבר, אחרי המשחק נגד הפועל חיפה, הנשיא רתח על השוער, האשים אותו בהפסד ואמר לו כי הוא צריך לפרוש מכדורגל וכי הוא לא ישחק בשבוע הבא. כהן שתק ובמהלך השבוע לא שוחח עם דוד אפילו פעם אחת. מאוחר יותר, על פי ההבטחה של לוזון, כהן אכן נופה. שחקן בקבוצה אמר: "זה מעיד על כך שההחלטה לא הייתה מקצועית. בדרך כלל מכינים שחקן שנחשב למנהיג לפני שמחליטים להדיח אותו מההרכב". בפתח תקוה ממשיכים לטעון כי ההחלטה הייתה מקצועית.

שחקנים בקבוצה אמרו אתמול כי ההפסד לרעננה היה "ההפסד המבזה ביותר בשנים האחרונות", להגדרתם. "שחקנים פה, בעיקר כמה מהצעירים, חושבים שהם בדרך לאירופה. הם לא יכולים לשחק בליגת העל", אמר שחקן בקבוצה. "אין לנו טיפת משמעת. כל ההבדל בנינו לבין הפועל פתח תקוה הוא שהם קבוצה בלי כשרון והרבה משמעת ואנחנו קבוצה עם הרבה כשרון ובלי טיפת משמעת. עכשיו בהנהלה רואים שרוני לוי לא היה אשם במצב שנוצר, הוא הוציא כאן מים מהסלע".

אתמול לאחר ההפסד ביקש פרדי דוד לקדם את המשא ומתן עם אוזן, סביבו גיששה הקבוצה כבר ביום שני. כזכור, תחילה הכחישו בקבוצה את המגעים, אבל לאחר שקיבל אישור עקרוני לניהול משא ומתן מאשדוד התברר כי עוד השבוע צפויה פרקליטתו, עו"ד קרן שטיינפלד, להיפגש עם ההנהלה. כזכור, המגן דרש חוזה לעונה וחצי ובפתח תקוה הסכימו להחתימו לתקופה הזאת. אוזן גם ביקש שדרוג בחוזה של העונה הבאה ביחס לחוזה שלו באשדוד.

על הפרק עומדים מספר חלוצים זרים, אבל בקבוצה עדיין לא הוציאו ויזה לאף אחד מהם משום שדוד מתלבט לגביהם. הקשר האחורי אימורו לוקמן הוצע לפני כשבועיים לקבוצה, אך בסופו של דבר לא שוחרר מקבוצתו, פאפוס הקפריסאית. אם השחקן ישוחרר בעתיד, ייתכן שהקבוצה תפנה אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully