וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורבן מאייר התפטר מפלורידה. אופס, לא בדיוק

27.12.2009 / 21:43

מאמן פלורידה גייטורס הודיע תחילה כי ייפרד מהמכללה מסיבות רפואיות, אך שעות לאחר מכן המיר את ההודעה ב"חופשה"

אורבן מאייר, האיש שהצעיד את פלורידה גייטורס לשתי זכיות בשלוש עונות באליפות המכללות, הודיע בלילה שבין שבת לראשון כי יתפטר מסיבות בריאותיות, וכי משחק ה"שוגר בול" נגד סינסינטי יהיה האחרון שלו. ואולם, חלפו מספר שעות ומאייר שינה את נוסח הודעתו והמיר את ההתפטרות ב"חופשה בלתי מוגבלת".

"נתתי את הנשמה לשחקנים ולמשחק במשך 24 שנים", מסר מאייר בהצהרתו הראשונית, "התעלמתי ממצבי הבריאותי במשך שנים, אבל ההתפתחויות האחרונות גרמו לי לשקול מחדש את צעדיי ולשנות את סדרי העדיפויות שלי". מאוחר יותר, כאמור, שינה את נוסח ההודעה וכרגע לא ברור אם ימשיך בגייטורס בעונה הבאה. מאייר, אגב, לפחות יאמן את הגייטורס במשחק האחרון של העונה, מה שאי אפשר להגיד על בריאן קלי, שהתפטר מיריבת הגייטורס, סינסינטי, בדרכו לנוטרדאם.

שוב שמח בוושינגטון, הפעם בגזרת אלברט היינסוורת'. ערב המשחק מול דאלאס, אומר התאקל ההגנתי של הקבוצה, שהגיע בתחילת העונה מטנסי, כי כל צוות המאמנים נגדו, לאחר שנשלח לביתו ביום שישי. "אם זה יישאר ככה, לא אצליח לשרוד עוד עונה במקום הזה", אמר השחקן. "בצורה הזו, כולם יגידו שאלברט היינסוורת' עלה יותר מדי כסף ושהוא כישלון". היינסוורת' חתם ברדסקינס על חוזה של 100 מיליון דולר, 41 מיליון מהם בכסף מובטח, כשהגיע כשחקן חופשי. ביום חמישי הוא נקנס בעשרת אלפים דולר על ידי הליגה בשל תקרית עם ברנדון ג'ייקובס מניו יורק ג'איינטס, במשחק ההפסד לענקים בשבוע שעבר.

קליבלנד הצליחה להימלט מבלק-אאוט, החשכת מסכים באזור, לראשונה מ-1995, ומשחק הפח מול אוקלנד ישודר הערב גם באזור המטרופולין שלה. קבוצה חייבת למכור את כל הכרטיסים למשחקיה הביתיים על מנת להימנע מהחשכה ברדיוס של 75 מייל.

עדכון ראשון: 27.12,09, 8:59

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully