וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: מתיאס טרם שוחרר לאליפות אפריקה

26.12.2009 / 22:14

בקבוצה הודיעו לבלם שהוא בינתיים נשאר: "לא הגיעה בקשה מטוגו". שביעות רצון מהתיקו מול אשדוד: "אם נשחק ככה, נישאר"

בהפועל פתח תקוה קיבלו בסיפוק את התיקו הערב (שבת) מול מ.ס אשדוד (1:1), למרות העובדה שהקבוצה נשארה גם בתום המחזור במקום האחרון בטבלה, עם מספר נקודות זהה לזה של יריבתה העירונית מכבי פתח תקוה ומכבי אחי נצרת. הבלם גל כהן, שכבש את שער השוויון בדקה ה-65, סחט בסיום מחמאות מהצוות המקצועי, שחקנים בקבוצה אמרו לאחר המשחק: "לא הפסקנו להחמיץ, אם נשחק ככה בהמשך העונה נישאר בליגה".

הבלם הטוגולזי עמנואל מתיאס, שכבר הזמין טיסה למולדתו למחר (ראשון) במטרה להצטרף למחנה האימונים של נבחרתו לקראת אליפות אפריקה שתיפתח באנגולה בעשירי בינואר, קיבל מהקבוצה הודעה על כך שהוא לא עדיין לא משוחרר. המנכ"ל אפי צפריר אמר בתגובה: "נכון שבינתיים מתיאס לא משוחרר, כיוון שטרם הגיעה הבקשה הרשמית לשחרורו מההתאחדות הטוגולזית, ברגע שהבקשה תתקבל הוא ישוחרר".

היום נחת בארץ החלוץ הצרפתי לורן מרלאן, אך בקבוצה סקפטיים לגבי החתמתו לאחר שבדיקה שערכו גילתה כי השחקן לא הרבה להבקיע שערים בשנים האחרונות. בקבוצה אמרו היום: "אנחנו מחפשים חלוץ שיודע להבקיע שערים, נבחן אותו ונקבל החלטה לגביו". במקביל ימשיך להיבחן במהלך השבוע החלוץ הגיאורגי רוואז גוצירידזה, שבינתיים מותיר רושם טוב על הצוות המקצועי. המאמן אלי מחפוד: "לא נמהר לקבל החלטה, נבחן את השחקנים היטב קודם לכן".

בקבוצה ינסו השבוע להאיץ את המגעים עם איליה יברויאן, שלא שותף הערב בניצחון של מכבי תל אביב על בית"ר ירושלים ונמצא בדרכו החוצה מהקבוצה. בפתח תקוה הבינו מהשחקן שהוא ישוחרר רק אם הצהובים ימצאו חלוץ אחר. הקשרים תומר בן חיים ודור הלוי לא נכללו בסגל הערב ולא ברור אם אחד מהם יעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully