וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד נפגע מאבן בראשו במהלך המהומות בסכנין

26.12.2009 / 21:55

הוגדר כפצוע בינוני. תקריות אלימות בין אוהדי סכנין לאוהדי נצרת בדוחא, 8 שוטרים ואוהדים נפגעו. המשטרה השתמשה בגז מדמיע לפיזור הנצים

איתי חסיד

צילום ועריכה: נועם אשל

חם היה הערב (שבת) בדוחא, ובעיקר מביש ומביך. משחק התחתית בין בני סכנין למכבי אחי נצרת הסתיים בשוויון 1:1, ומיד עם שריקת הסיום של השופט מאיר לוי, התפתחה במגרש מהומה ענקית, כשחלק מאוהדי הקבוצה המארחת החלו לזרוק אבנים לעבר אוהדי נצרת. בין שני מחנות האוהדים התפתחו תגרות כשגם הסדרנים במגרש לוקחים בהן חלק. המשטרה החלה לפזר את הקהל בעזרת כוחות משטרה רבים וגז מדמיע, ועצרה עשרה אוהדים. במהומה נפגעו שמונה שוטרים ואוהדים, כשאחד האוהדים הוגדר פצוע בינוני לאחר שספג אבן בראשו. מאיר לוי לא ציין את האירועים בדו"ח המשחק, משום שהם קרו לאחר סיומו. אולם בהתאחדות ימתינו לדו"ח המשטרה מהאירוע כדי לקבוע את מי משתי הקבוצות ניתן להעמיד לדין ולפי אילו סעיפים.

ממרחב הגליל של המשטרה נמסר כי מחר (ראשון) תתקיים הערכת מצב מסודרת לגבי האירועים החמורים. המשטרה שוקלת לסגור את אצטדיון דוחא בשל ההתפרעויות.

הנהלת סכנין הגיבה למהומה שיצרו אוהדיה, והדובר מונדר חלאיילה אמר: "פעלנו לפי הוראות המשטרה, אבל היה קומץ של כמה עשרות ילדים שהצליח להערים על המשטרה והסדרנים. מי שנתן את ההוראה לשחרר את אוהדי סכנין קודם, אוהדים שהיו צמודים ליציע של נצרת, עשה טעות גדולה והוא זה שצריך לתת הסבר".

מאמן בני סכנין, מרקו בלבול, אמר בסיום המשחק: "היה לנו משחק טוב, הבקענו גול ויכולנו להבקיע עוד אחד. בסופו של דבר לא ניצחנו ויצאנו עם נקודה אחת. זה לא מספק אותי בכלל. היינו צריכים לנצח מול אחי נצרת בבית". כשהתבקש בלבול להתייחס לתקריות האלימות בין שני מחנות האוהדים בסיום המשחק, אמר בקצרה: "בזה אני לא מבין".

מאמן אחי נצרת, ג'ון גרגורי, לא הורשה במחצית המשחק להיכנס לתחומי המגרש, ונעצר על ידי הסדרנים. גרגורי נשלח לשבת ביציע, וזאת משום שאינו מחזיק בתעודת פרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully