וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: זוארץ ודוד שוחחו מיד לאחר ההפסד

26.12.2009 / 21:17

לא הועלתה סוגיית המשך דרכו של המאמן. אוהד כהן עשוי לעזוב אם ימצא קבוצה שתקלוט אותו. קובי גנון המנופה: "אני לא פצוע"

הערב (שבת) לאחר ההפסד המביך 3:1 להפועל לרעננה נערכה שיחה בין מאמן מכבי פתח תקוה, פרדי דוד ליו"ר שינו זוארץ, אליה הצטרף בהמשך גם הנשיא עמוס לוזון. במהלך השיחה דיברו השלושה על נושא הרכש והכוונה לצרף שני זרים, ולא הועלתה סוגיית המשך דרכו של דוד. במחצית המשחק עזב שנו זוארץ את תא הכבוד והלך לחדרי ההלבשה, כשאליו הצטרף בהמשך עמוס לוזון. על פי דיווחי האוהדים ביציע הסמוך, הצעקות נשמעו עד אליהם ובין היתר נאמר: "מה זה צריך להיות? רעננה עושים לנו בית ספר?".

המאמן לא מתכוון להתפטר מתפקידו, ובשבוע הבא תהיה לו הזדמנות נוספת להוציא את הקבוצה מהבוץ נגד הפועל רמת גן. "דיברנו על כך שיש סחף גדול, שאיננו שולטים בו", אמר דוד בסיום. כשנשאל האם יהיה על הקווים גם בשבוע הבא, השיב: "למה לא?".

על המשך דרכו אמר דוד: "כל הזמן יש מחשבות והן קשות. אותי לימדו שמקבלים החלטות בנחת וברוגע, ולא מיד לאחר המשחק. בשבוע הבא יש לנו את הפועל רמת גן, וכל משחק הוא משחק עונה. סיימנו את הסיבוב עם 11 נקודות וזה רע מאוד,אבל גם עם שבע נקודות בסיבוב כבר היו קבוצות שנשארו".

הנושא העיקרי בקרב אנשי הקבוצה והשחקנים היה ההחלטה של המאמן לנפות את המגן הוותיק קובי גנון מהסגל בטענה לפציעה. כזכור, במהלך האימון ביום רביעי הייתה תקרית בין השניים, כשדוד טען כי גנון לא יכול לנגוח בשל פציעה בצוואר. גנון, שלא הגיע לצפות בחבריו בכפר סבא, טען לאחר המשחק: "אני בכלל לא פצוע. ביום רביעי סבלתי מצוואר תפוס, אבל ביום חמישי הכל היה בסדר".

גם השוער אוהד כהן, שהתעמת בשבוע שעבר עם עמוס לוזון שתקף אותו בעקבות חלקו בהפסד 3:2 לעכו, איבד את חולצת ההרכב וישב על הספסל כשבין הקורות עמד רובי לבקוביץ' הצעיר. דוד התייחס לנושא כשאמר: "ההחלטה היא מקצועית והיא שלי נטו. השוער ששיחק היום היה טוב".

אוהד כהן יבקש לעזוב את מכבי פתח תקוה בינואר אם ימצא קבוצה אחרת שתקלוט אותו. בקיץ הייתה התעניינות מצד התל אביביות, אך כרגע לא מדובר באפשרות ריאלית. אם וינסט אניימה יעזוב את הפועל תל אביב, השוער עשוי להגיע לאדומים כחיזוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully