וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ואחי נצרת נפרדו ב-1:1, תקריות אלימות בסיום

26.12.2009 / 20:50

שתי הקבוצות של המגזר, שנואשות לנקודות בתחתית, חילקו ביניהן את הנקודות בדוחא. עשרות עצורים במהומה שהתפתחה לאחר ההתמודדות

הדרבי של המגזר בו אירחה הערב (שבת) בני סכנין את מכבי אחי נצרת הבטיח להיות חם, ואף קיים. לא רק על המגרש, אלא גם מחוצה לו. שתי קבוצות התחתית נפרדו ב-1:1, ובסיום ההתמודדות אוהדי סכנין זרקו אבנים לעבר אוהדי אחי נצרת. בדוחא התפתחה מהומה, וכוחות משטרה התערבו והפרידו בין הנצים, כשהם יורים לעבר אוהדי סכנין גז מדמיע. במהומה נפצעו שוטר ומספר אוהדים, כשגם הסדרנים במגרש החליפו מהלומות אלה עם אלה. המשטרה עצרה עשרות אוהדים.

כדורגל גדול לא היה בדוחא הערב. היתה לחימה, היה מתח, היתה הרבה יוקרה באוויר, ולעתים, בהיעדר רמה גבוהה של כדורגל, גם זה סוג של נחמה. שתי הקבוצות היו חייבות לצאת עם נקודות מהמפגש, והמשחק שהחל בקצב אטי יחסית, התפתח והפך בסיומו לרווי באירועים. מרקו בלבול ערך שינוי אחד בהרכב סכנין, כשחאלד חלאיילה חזר מהרחקה ופתח על חשבונו של טל חן המוצהב. סכנין, שקיוותה להתרחק יותר מהקו האדום לא הצליחה במשימה. זו היתה הפעם הרביעית שסכנין מוציאה רק נקודה ממשחק ביתי בדוחא, ועם ניצחון ביתי אחד עד כה העונה, בסכנין יודעים שזה עלול לסבך מאוד את הקבוצה בהמשך העונה אם לא תצליח לאגור נקודות ביתיות.

באחי נצרת היו מעודדים בתחילת השבוע מהתיקו נגד מכבי תל אביב (3:3) שקטע לקבוצה רצף של שבעה הפסדים, כשגם בסוף השבוע התקבלו בשורות טובות, כאשר זכו שחקני הקבוצה לקבל את משכורת חודש נובמבר. ג'ון גרגורי המשיך לצבור נקודות עם הקבוצה, שעדיין מדורגת מתחת לקו האדום, אבל שמרה על מרחק משאר קבוצות התחתית.

סכנין שלטה במגרש בדקות הפתיחה, ושלטה בקצב המשחק, אולם לא הצליחה לתרגם זאת לשערים. בדקה ה-28 נכפה חילוף על אחי נצרת, כשאדהם האדיה יצא בשל פציעה ובמקומו נכנס איסמעיל עאמר. בהמשך התפתח משחק שווה כוחות, אולם שתי הקבוצות מיעטו להגיע למצבים ברחבה והמחצית הסתיימה בתיקו 0:0.

אחי נצרת פתחה את המחצית השנייה טוב יותר, לעומת סכנין, שפשוט לא הייתה קיימת על המגרש. האורחים ניצלו זאת בדקה ה-56 כששיתוף פעולה בין תומר חמד לצ'ם נטויה הניב שער של האחרון ויתרון 0:1 לאחי נצרת. השער העיר את המארחים, וג'קו ערפאת, שנכנס כמחליף בדקה ה-61, העניק לסכנין שער שוויון כשנגח מחמישה מטרים פנימה בדקה ה-68. עד לסיום התפתח משחק בקצב מהיר ועשיר באירועים, אך שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת, וההתמודדות הסתיימה ב-1:1.

מהלך המשחק

דקה 2- בעיטה חופשית מסוכנת של חמאד גנאים מ-25 מטר נהדפת היטב על ידי גיל אופק לקרן.

דקה 36- בעיטה חופשית של איסמעיל עאמר מ-25 מטר פגעה באחד משחקני החומה. הכדור שינה כיוון ועבר סנטימטרים מעל המשקוף של מאיר כהן.

דקה 38- חלאד חלאיילה קיבל כדור ברחבה לאחר הגבהה של מהראן אבו ריא. חלאיילה מסר לאחמד קאסום, שמחמישה מטר בלבד בעט לגופו של גיל אופק.

דקה 56 - גול! תומר חמד עבר שני שחקני הגנה של סכנין, מסר לצ'ם נטויה, שהטעה את שומרו האישי ובעט פנימה. 0:1 לאחי נצרת.

דקה 68 - גול! ג'קו ערפאת, שנכנס כמחליף, נגח פנימה כדור שהרים מהראן אבו ריא והשווה ל-1:1.

דקה 86 - טוקורה נגח מתוך הרחבה לאחר כדור חופשי, אך שוער סכנין מאיר כהן קלט.

דקה 88- עבאס סואן קיבל כדור שקיפץ על מפתן הרחבה, לאחר נגיחה של ערפאת, אך בעט מהאוויר החוצה.

דקה 89 - קאסום נגח את כדור הקרן בכיוון שערו של אופק. מרק גורמן המרחיק כמטר מהשער לפני שקאדו הצליח להשחיל את רגלו ולכבוש.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, חיים בנון, פטי יאיא, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, קאדו, סקוט סילי.

הרכב אחי נצרת: גיל אופק, אדהם האדיה, מארק גורמן, מור דהן, שלומי חנוכה, מג'ד יונס, מייקל טוקורה, לואב כיאל, יניב לוזון, צ'ם נטויה, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully