וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי לחג

מתי ברסקי

26.12.2009 / 12:12

לרגל חג המולד מצאנו את רשימת הבקשות של חלק משחקני, מנהלי וקבוצות ה-NBA מסנטה קלאוס. וגם ממקורות אחרים

דיר באלק, סנטה, הפעם זה באמת חשוב,

ביקשתי ממך לא להיבחר ע"י הקליפרס. זה לא עזר. ברחתי לאיטליה, עד שהזכויות עלי נמכרו לקאבס. מאושר לפתוח בקריירת NBA, ביקשתי ממך להישאר בריא. לא עזר. אני נחשב עד היום לאחת מאכזבות הדראפט הגדולות בהיסטוריה, אבל מילא, נניח לעבר – כעת אני עוד עלול להיחשב לאחד המנג'רים המאכזבים בליגה ובתולדות העיר קליבלנד, אם לא תסייע לי להשאיר אותו, את המלך ההוא. אז כל מה שאני מבקש זו אליפות אחת, קטנה, פעוטה, אף אחד לא ישים לב. באמת. תחסוך מאיתנו מפגש מול המג'יק - אנחנו עדיין לא ערוכים להתמודד מול המיס-מאצ'ים שלהם - ומול בוסטון והלייקרס, אני בונה על הברגים הרופפים של ראשיד וארטסט. רגע, אם ניקח אליפות אז לברון עשוי להרגיש נוח ולעזוב, לא?

יודע מה, חכה רגע. אחזור אליך לקראת חג הפסחא,
דני פרי

פט ריילי היקר,

כן, כן, אני יודע שבגלל הקיצוצים במיאמי היט מאז המשבר הכלכלי לקחת על עצמך לגלם את סנטה בחגיגות הכריסמס של הקבוצה. הזקן המזויף שמרוח בג'ל הסגיר אותך. שמע, שאק היה אחלה מתנה, אם כי קצרת מועד. להחליף אותו בשון מריון ואח"כ במותג אונילי אחר שפג תוקפו, זה כבר לא ממש עבד. הבנתי שאתה מתכנן לצ'פר אותי בקיץ עם איזה כריס בוש ואולי אפילו לברון, רק אל תתפלא לגלות עד אז שהבולס הגיעו אלי קודם – בכל זאת, אני גר בשיקגו. למקרה שפספסת, אנחנו במאזן שלילי, ובינתיים אתה לוטש עיניים אל מייק ג'יימס וטי-מאק. בחייאת,

דווין וויד

סיינט קלאוזה,

נו, מה יהיה? ביקשתי כבר בכריסמס שעבר להשתחרר מצלו הרחב של סופרמן. דווקא קיבלתי הצעה יפה מדאלאס - 34 מיליון לחמש שנים - אבל בטרם חלף שבוע, בזמן שחיפשתי לעצמי חווה נחמדה בטקסס, המג'יק החליטו שאני נשאר באורלנדו! והנה, שוב אני על הספסל, מגרד 13 דקות למשחק, ומספר הקסם שלי הוא 3.5 – ממוצע הנקודות וגם ממוצע הריבאונדים שאני תורם עד כה. קבוצת מיידי השלשות שאני משחק בה לא משחקת אפילו על שחקן הפרנצ'ייז שלה, שממתין בצבע – אז שעלי יבנו משהו בהתקפה? פלא שרואים בי רק נכס הגנתי, בלי לשים לב לקומבינציית הגובה, כוח, אתלטיות, מהלכי לואו-פוסט ויכולת לחתוך לכיוון הצבע שיש בי? אנא, סדר לי טרייד בחודשיים הקרובים,

מרצ'ין גורטאט

סנטה יקר,

חוזה חדש כבר קיבלתי – 55 מיליון לחמש שנים – כך שאני משחק בראש שקט, כפי שהתבטאתי בתקשורת לאחרונה. אני העתיד של בוסטון, ובהווה אקס-פקטור חשוב בדרך לאליפות נוספת של הסלטיקס. כאן מגיעה בקשתי, סנטה: שיפרתי בקיץ את קבלת ההחלטות וכעת אני בין המוסרים הטובים בליגה. החשש שפריצתי אשתקד תעלה לי לראש התבדתה, ואני משחק בסגנון אנטי אנוכי כמו שאר חברי לקבוצה. אבל טרם פיתחתי קליעה אמינה מבחוץ, הגנות יריבות מצופפות נגדנו את הצבע, ובפלייאוף זה יהיה קריטי במיוחד, כך שאם המתנה של 47.6% מחוץ לקשת תגיע אז, כמו שקרה לטרבור אריזה אשתקד - אהיה אסיר תודה במיוחד. אולי אפילו אחגוג את זה ואוכל שלושה אפונים לארוחת הערב.

שלך,
רייג'ון רונדו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

כריס וואלאס, שלום,

אתה חושב שלא עלינו עליך מאז המתנה שחילקת ללייקרס לפני שנתיים? ברור שתפקיד הג'נרל מנג'ר של הגריזליס זה הכיסוי המושלם עבור סנטה. האמת שבדיעבד אין על מה להתלונן, גם בנו טיפלת יפה: מארק גאסול התגלה כיופי של תמורה עבור אחיו הגדול; להשיג את או ג'יי מאיו מהבחירה החמישית גם כן היה צעד מוצלח; וזאק ראנדולף במקום דארקו מיליצ'יץ'? הברקה, באמת. עכשיו הכול מתחבר, הודות לטריק הפשוט של הבאת אייברסון וסילוקו (פילדלפיה ודנבר יעידו לטובת השיטה), ופתאום נזכרנו בתחושה הזאת, של תקווה (ככה כותבים, כן?). אז אנא, רק תדאג שבקיץ לא נאבד את רודי גיי בתמורה לכלום, ובאמת שהכל יהיה בסדר. כאילו, אלא אם יש לו אח קטן, ואז זה סיפור אחר.

בתודה,
"פורום השביעייה" – מועדון אוהדי ממפיס גריזליס ברחבי המזרח והמערב התיכון

אלוהי הכדורסל,

את צירוף המילים "אאו, אאו, אאו" שמענו יותר פעמים העונה מאת צליל הקרש, שעה שאנדרה מילר מנסה לקלוע שלשה. יש לנו יותר פצועים מחדר מיון בסורוקה. בחיאת, לא מספיק שלקחנו על עצמנו תיק רפואי מהלך העונה לשם גרג אודן? זה התחיל עם הכתף של ניקולה באטום והירך של הרוקי ג'ף פנדרגראף, שניתחנו לפני תחילת העונה. אח"כ טראוויס אאוטלו והרוקי פטריק מילס החליטו לחקות את מארטל וובסטר, שניתחנו בכף הרגל אשתקד. אודן עצמו, לעומת זאת, בחר לגוון ושבר את הפיקה בברך שמאל, כי את ברך ימין כבר ניתחנו. רודי פרננדז וג'ואל פריזבילה קמו על רגל שמאל כי רגל ימין שלהם מושבתת, והכתף של ברנדון רוי ממשיכה לעשות צרות. בחיאת רבעק, יש לנו איזה שלושה ורבע שחקנים נכון לעכשיו, וגם זה אם כוללים את ג'וואן הווארד, שצריך הליכון כדי להגיע בחזרה להגנה. אנחנו לא מתלוננים רק, באמת, בואו נעצור את זה כאן, לפני שנחפש את הטלפון של דריוס מיילס.

וזה לא איום,

הצוות הרפואי של פורטלנד טרייל בלייזרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully