וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסישקין היה גאה בהם

עו"ד אורי שלף

25.12.2009 / 15:05

לאחר נפילתה הבלתי נמנעת של הפועל ת"א הישנה והמסואבת, אורי שלף חוגג את חזרת הקבוצה לבעליה המקוריים: האוהדים

מעבדות לחירות, מאפילה לאור גדול, משעבוד לגאולה - תבחרו אתם את המשפט שמתאים לכם, אבל אף אחד מהם לא יוכל באמת לתאר את עוצמת התהליך שהתרחש השבוע בלבם של אלפי אוהדי כדורסל אדומים. במשך שנים הם צופים בחרדה בקבוצתם האהובה הפועל תל אביב מביישת את שמה ואת מורשתה, מרחיקה מאיתה את כל אלפי אוהדיה ומוקיריה, שותפה באחריות מלאה בצוותא עם עיריית תל אביב להריסת ביתה ומבצרה אולם אוסישקין, וגורמת בסופו של דבר לאחד המהלכים המהפכניים בתולדות הספורט הישראלי: הקמת הפועל אוסישקין – קבוצה בבעלות האוהדים - POWER TO THE PEOPLE.

בעוד הפועל אוסישקין יוצרת מותג חזק בספורט הישראלי, מאחדת מאחוריה את כל האוהדים ושחקני העבר של המועדון, טורפת את הליגות הנמוכות ומגיעה תוך פחות שלוש שנים עד מרחק נגיעה מהליגה הלאומית - הפועל תל אביב הישנה, שמשחקת בכלל ביהוד, מעניינת רק את בעליה, משתרכת לה באפרוריות בתחתית הליגה הארצית, וממשיכה לטחון עד אבק ולהמשיך לבייש את שאריות המותג שעונה לשם קבוצת הכדורסל של המועדון.

כבר עם הקמתה של הפועל אוסישקין ראו בה מייסדיה את הפועל תל אביב האמיתית. בשבילם הייתה רק הפועל אחת, אבל עדיין, 926 האוהדים שמהווים את חברי עמותת הפועל אוסישקין היו ותמיד יהיו אוהדי הפועל תל אביב, בשבילם הפקרתה של בחירת ליבם לא היה עניין של מה בכך. הם חלמו עליה בלילות, שרו עליה בימים וחיכו ליום שהיא תחזור לזרועותיהם והם יוכלו להכריז שוב בקול גאה: אני אוהד הפועל תל אביב.

ובכן חברים, היום הזה הגיע! רוכש אלמוני ויקר שיחרר השבוע את הפועל תל אביב מכבלי רשת העמותות והחברות השונות שהחזיקו את הקבוצה למעלה מעשור, הודיע לאיגוד הכדורסל על הפסקת הפעילות של הקבוצה, ובמקביל הציע להעניק את הזכויות על השימוש בשם המותג הפועל תל אביב לעמותת הפועל אוסישקין. בשבוע הבא תתכנס אסיפת החברים המכוננת ביותר מאז הקמתה של הפועל אוסישקין, כאשר על הפרק אישור ההסכם על הענקת הזכויות בשם ובמותג הפועל תל אביב לידי האוהדים.

בין אם קבוצת האוהדים האדומים תיקרא מעכשיו הפועל אוסישקין, הפועל אוסישקין תל אביב או הפועל תל אביב, דבר אחד יהיה ברור לכולם (לנו, חברי העמותה זה היה ברור כבר מזמן): יש רק הפועל תל אביב אחת, והיא בידי האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully