וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל באר שבע: הוכנבוים עשוי להתפטר

חילוקי דיעות קשים בין המאמן להנהלה בנושאי רכש עלולים להביא לסיום דרכו בקבוצה. גם בבאר שבע חוששים מזעזוע. שוב

משבר בהפועל עכו. בין המאמן, ירון הוכנבוים, לבין הנהלה, נתגלו חילוקי דיעות קשים בעיקר בנוגע לרכש אותו מעוניין לעשות המאמן וכרגע קיימת אפשרות גדולה שהמאמן יתפטר מתפקידו, ייתכן שאף לפני המשחק מחר (שבת, 19:00) נגד הפועל באר שבע.

בין הוכנבוים להנהלת המועדון נתגלו חילוקי דיעות משמעותיים ובין כה וכה היחסים בינו לבין היושב ראש ציון וייצמן לא טובים מזה תקופה ארוכה. מחר כאמור יחליט המאמן על המשך דרכו בקבוצה. עוד לפני הויכוח עם ההנהלה החליט הוכנבוים לשחרר את עומאר עבדול עזיז ואדק מ'בה מהקבוצה. השניים איכזבו מתחילת העונה וקיבלו הודעה על שחרורם. במקומם ינסו בעכו להביא שני זרים אחרים שיחזקו את הקבוצה ונראה שחלק מחילוקי הדיעות נוגעים לנושא זה.

תחת הוכנבוים עכו מצליחה העונה מעבר למצופה והקבוצה הפסידה רק בשלושה מתוך 13 המשחקים שלה עד כה, כשעדיין נותר לה משחק חסר לעומת כל יריבותיה לתחתית. בנוסף, הקבוצה לא הפסידה כבר תשעה משחקים ברציפות, מאז סוף ספטמבר.

דודי פדלון לא ייכלל מחר בסגל הקבוצה למשחק נגד הפועל באר שבע לאחר עבירת משמעת שביצע השבוע.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור לוי, גבע ברקאי, רון בן נחום, עמנואל אמנגואה, ג'וני טננבאום, בו בנימין, עומרי אלמקייס, שחר סימנטוב, אבי אלפסי, אושרי גיטא.

באר שבע: חוששים מזעזוע. שוב

בהפועל באר שבע יודעים שהפסד נוסף במחזור הקרוב להפועל עכו ירחיק סופית את הקבוצה מהצמרת ואפילו יגרום לזעזוע. על הרקע הזה נערכה השבוע פגישה בין הבעלים אלונה ברקת והמנכ"ל ארז בדש לגיא עזורי, שביקש להתחזק בחלון ההעברות בחודש ינואר בקשר אחורי וחלוץ. עזורי לא ערך שיחה עם השחקנים באימון המסכם ודחה אותה למחר, כנראה על מנת למנוע הדלפות.

הבלם הצ'כי פבל פרגל מורחק, ואת מקומו בהרכב יתפוס נדב קידר הצעיר. את אביתר אילוז הפצוע צפוי להחליף חנן פדידה, שכבש את השער הראשון של הקבוצה בהפסד בשבוע שעבר להפועל חיפה (2:3). אוהד קדוסי ימשיך אף הוא לפתוח בהרכב ולא צפויים שינויים נוספים.

מרקוס גלארסה, שזכה לביקורת מיד לאחר המשחק בשבוע שעבר ("הוא לא מגן לליגת העל"), ימשיך לפתוח, כשהוא והבלם דנילו מוריירה נמצאים תחת זכוכית מגדלת לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר. ליאור אסולין הפצוע ימשיך לצפות מהיציע על חבריו.

דוד רביבו הכחיש השבוע את הפרסום לפני כשלושה שבועות, לפיו הוא מעוניין לעזוב את הקבוצה בגלל מחלוקת עם גיא עזורי. כזכור, שחקנים בקבוצה טענו כי רביבו כועס על עזורי שהחליף אותו.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: טברטקו קאלה; מרקוס גלארסה, דנילו מוריירה, נדב קידר, שמעון הרוש; אייל שן, יוסי אופיר, דוד רביבו, מאור מליקסון; אוהד קדוסי, חנן פדידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully