וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - מ.ס. אשדוד: מי תצא מהבוץ?

25.12.2009 / 14:40

נועלת הטבלה תארח (שבת, 19:00) את קבוצתו של יוסי מזרחי, ששכחה מתי ניצחה בליגה וזוכרת את התבוסה בגביע הטוטו

מאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד, הודיע לשניים מהשחקנים בקבוצה, תומר בן חיים ודור הלוי, כי הם לא ייכללו בסגל למשחק מול מ.ס אשדוד. בקבוצה אמרו כי לא ברור האם אחד מהשחקנים ישוחרר, אבל מדובר במהלך של ממש משום שהשניים התמודדו עד כה על חולצת ההרכב.

שחקנים בקבוצה אמרו: "ההחלטה הפתיעה אותנו מאוד, לא ברור מה מחפוד מתכנן. ברור שיש חשש מסוים למעמדנו בעקבות הדברים".

יש ציין כי ההחלטה לא להכליל את השניים בהרכב מפתיעה בעיקר לנוכח העובדה שקובי דג'אני, שישוחרר כנראה, לא ייכלל בסגל גם הוא בגלל צהובים. לעומתם, כפיר דר הצעיר, שגילה יכולת טובה במשחק מול מכבי חיפה באמצע השבוע, ייכלל בסגל ועשוי להשתלב במשחק.

מחפוד תרגל היום בהרכב את ג'ונתן אסוס ועידן סרור כקשרים אחוריים. איאד חטובא ימשיך לפתוח כמגן ימני אך בקרוב הוא צפוי לאבד את מקומו בהרכב למגן שיוחתם. ג'ורג' גברו יקבל גם הוא הזדמנות בהרכב ואם לא ירשים הפעם, הוא עשוי לקבל הודעת שחרור. אלנתן סלמי שחזר מפציעה תורגל היום גם הוא בהרכב וצפוי לפתוח.

החלוץ הגיאורגי רוואז גוצירידזה ימשיך להיבחן במועדון ובשבוע הבא תתקבל החלטה לגביו. בקבוצה מקווים שבני יהודה תסכים לשחרר בסופו של דבר את המגן איציק עזוז.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה; איאד חטובא, גל כהן, עמנואל מתיאס, ג'ורג' גברו; ג'ונתן אסוס, עידן סרור, ארמון בן נעים, גיא צרפתי; עוסמן באשירו, אלנתן סלמי.

אשדוד: גונזאלס בספק, מקרייב חוזר

מ.ס. אשדוד תגיע לאורווה במטרה לעצור את רצף המשחקים ללא ניצחון, כאשר היא מגיעה למשחק אחרי תבוסה קשה של 5:0 למכבי תל אביב מוקדם יותר השבוע, במסגרת גביע הטוטו. במחזור הליגה האחרון היא סיימה בתיקו מאופס עם סכנין.

באשדוד מקווים שהתבוסה המחפירה בגביע הטוטו לא תתן את אותותיה גם בליגה כאשר בצוות המקצועי כעסו מאוד על היכולת העלובה שהציגו מרבית השחקנים שלשום בבלומפילד. הבלם כריסטיאן גונזאלס, שסובל מפציעה בקרסולו, עדיין בספק למשחק ורק מחר יוחלט אם יפתח בהרכב או לא. במקרה וגונזאלס לא יוכל לשחק, יוסט שוב אדיר טובול לעמדת הבלם ורחמים צ'וקול יפתח כמגן ימני. אם גונזאלס ישחק בסופו של דבר, יפתח טובול כמגן שמאלי. עידן ציון אמור לפתוח בעמדת המגן הימני במקומו של מתן אוחיון הפצוע.

החלוץ דימיטאר מקרייב, שלא פתח בתבוסה למכבי תל אביב בגביע הטוטו, אמור לחזור מחר להרכב הפותח לצידו של עידן שריקי בחוד ההתקפה.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', עידן ציון, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש, אדיר טובול (רחמים צ'וקול), משה אוחיון, סטפן קינגאווה, שי רביבו, עידן שדה, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully