וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מכבי פ"ת: אוהד כהן הודח מההרכב

השוער שהתעמת עם עמוס לוזון יסופסל, רובי לבקוביץ' יחליפו מול רעננה (שבת, 19:00). תגובת המועדון: "ההחלטה מקצועית"

בצל פרשת החלוץ הסנגלי פאפה טיאוו, שהגעתו לקבוצה בוטלה בעקבות ממצאים שעלו בנוגע לאופיו וכשירותו, במכבי פתח תקוה מדווחים הבוקר (שישי) על תקרית במהלך אימון שנערך ביום רביעי, בין המאמן פרדי דוד למגן קובי גנון, בעקבותיה גופיית ההרכב נלקחה מהמגן והוא לא יפתח במשחק בשבת מול הפועל רעננה.

על פי עדויות שחקנים, גנון לא הצליח להתרומם לנגיחה בתוך הרחבה ולכן מאמנו זעם על המגן ודרש הסברים. גנון השיב: "אני סובל מצוואר תפוס, לא יכול לנגוח" והמאמן שזעם על כך פנה לנאור פסר ואמר לו: "קח את הגופיה, אתה בהרכב במקומו". דוד החליט להדיח את המגן מההרכב באופן סופי לאחר שגם היום הוא תורגל בהרכב השני. שחקנים בקבוצה אמרו: "התקרית הייתה מיותרת, חבל שהם לא יישרו את ההדורים". דוד מסר בתגובה: "גנון הודיע שהוא סובל מצוואר תפוס. לא אשתף שחקן פצוע".

לאחר התקרית בשבוע שעבר בין אוהד כהן לנשיא עמוס לוזון, היום קיבל השוער השני רובי לבקוביץ' הודעה לפיה הוא יפתח בהרכב. "הכנו את שניהם למצב שיפתחו", אמר גורם במועדון. לירן זילברמן, דובר מכבי פתח תקוה, אמר לוואלה! ספורט: "מדובר בהחלטה מקצועית, שהתקבלה על ידי המאמן פרדי דוד. אוהד קיבל על כך הודעה הבוקר, וזאת בזכות הכבוד הרב שרוחשים לו במועדון".

מלבד גנון שיודח מההרכב בעקבות התקרית, דוד לא מתכנן שינויים נוספים בהרכב. אסי משיח וניצן דמארי ימשיכו לפתוח בקישור האחורי למרות ההפסד בשבוע שעבר. החלוץ טומיסלאב בוסיץ' שוב לא יפתח וייתכן שיעזוב בינואר, בכפוף להחלטתו של המאמן. היו"ר משה זוארץ ערך אסיפת שחקנים בה אמר: "אני שם איקס על העבר, מחר זה משחק של חיים ומוות".

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; חגי גולדנברג, מורד מגמאדוב, אבי יחיאל, נאור פסר; אסי משיח, ניצן דמארי, עומר בוקסנבוים, טל בן חיים, דני פרדה; עומר דמארי.

ברעננה חוששים מהמקום האחרון

לאחר התבוסה הצורמת בידי הפועל תל אביב בתחילת השבוע, תנסה הפועל רעננה להתאושש מול מכבי פתח תקוה המתדרדרת. הרעננים מבינים כי כל תוצאה פרט לניצחון מחר (19:00) עלולה לעלות להם בירידה אל המקום האחרון, כשבשבועיים הבאים יפגשו את מכבי חיפה בחוץ והפועל באר שבע בבית.

אלי כהן ביקש משחקניו לעלות כדי לנצח, ועולה גם הוא בעצמו בהרכב התקפי מאוד. בהגנה לא צפוי כהן לערוך שינוי כששאול סמדג'ה יפתח בין הקורות, אבי סופר ואיתי טואף ימשיכו במרכז ההגנה. רועי לוי ועמרי עטיה יפתחו באגפים, כשבמרכז המגרש גילי קופר ותמיר פור כשמעליהם סטיבן כהן כפליימיקר. בחוד יפתחו אבי קנפו ודודו ביטון כשמעט מלפניהם כריסטיאנו דוס סנטוס.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, רועי לוי, אבי סופר, איתי טואף, עומרי עטיה, גיל קופר, תמיר פור, סטיבן כהן, אבי קנפו, דודו ביטון, כריסטיאנו דוס סנטוס.

עדכון ראשון: 25/12 13:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully