וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: זעזוע בברך בלבד לגדיר

25.12.2009 / 12:59

חלוץ מכבי חיפה יחזור לאימונים מלאים לקראת הדרבי, קולמה בספק. שחקן: "צריך להיזהר מההתלהבות של הפועל בפתיחה"

בבדיקה שערך אתמול (חמישי) חלוץ מכבי חיפה מוחמד גדיר גילתה כי החלוץ סובל מזעזוע בברך בלבד ולא ממתיחה חזקה ברצועת הברך, כפי שהעריכו בתחילה. המשמעות היא שגדיר יוכל לחזור לאימונים מלאים לקראת הדרבי ביום שני כבר מחר והוא התבשר על כך על ידי הצוות הרפואי.

ג'ון קולמה סובל עדיין מכאבים בקרסול ולפני תוצאות הצילום אתמול הוא לא יהיה כשיר למשחק. במצבו של שלומי ארבייטמן, שנעדר אתמול בגלל פציעה שבעקבותיה הוא לא נכלל בסגל לרבע גמר גביע הטוטו ביום רביעי, חלה הטבה וגם הוא צפוי להתאמן מחר.

"צריך לקחת בחשבון את ההתלהבות של הפועל בפתיחה ולשחק זהיר", התייחס אחד משחקני מכבי חיפה לדרבי ביום שני. "אם נבקיע את השער הראשון יהיה להם קשה מאוד להכניע אותנו. כל העיר מדברת על המשחק הזה. לא חווינו הרגשה כזאת כבר שנים".

"לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה מול פתח תקוה", אמר אלישע לוי. "אסור לנו להיות שאננים לקראת הדרבי, נצטרך לבוא ברמת מוכנות גבוהה. אסור לנו להרפות למרות שזה נראה לכאורה כאילו אנחנו והפועל תל אביב מעל הליגה. כי אין משחק קל בליגה".

במועדון אישרו את הפרסומים בוואלה! ספורט לפיהם אחי נצרת, הפועל פתח תקוה והפועל עכו פנו למועדון בנוגע לישראל זגורי. אתמול שוחח נציג מטעם הפועל פתח תקוה עם איתמר צ'יזיק וביקש לברר את מעמדו של השחקן, אך עדיין אין תשובה סופית בעניין. זגורי עצמו עשוי להשתלב בדרבי לאחר שהציג יכולת טובה ואף כבש את שער הניצחון במשחק ביום רביעי, מול הפועל פתח תקוה, שהעלה את קבוצתו לחצי גמר גביע הטוטו.

חיפה שילשלה לכיסה 250 אלף שקל כתוצאה מההעפלה לשלב הבא, לא כולל 300 אלף שמובטחים לה כמענק השתתפות. זכיה במפעל תכניס לקופתה כ-1.1 מליון שקל.

במקביל להכנות לדרבי, במכבי חיפה עשויים לקלוט בשבוע הבא להתרשמות את הקשר הגיאורגי לבן חמאלדזה אחרי שקיבל את הוויזה. בקבוצה רוצים להמשיך ולבדוק אופציות נוספות כולל של שחקנים ישראלים.

משטרת חיפה ממשיכה לתגבר כוחות לקראת המשחק וערכה ישיבה מיוחדת לקראת המשחק, על מנת שתוכל להיערך בהתאם. בקבוצה ממליצים לאוהדים להגיע מוקדם למשחק, על מנת שלא ליצור דוחק בכניסה למגרש שצפוי להיות מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully