וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - אחי נצרת: הרבה יותר משלוש נקודות

דרבי המגזר של ליגת העל (שבת, 19:00) שווה העונה הרבה יוקרה וגם נקודות בתחתית. שוער יפני הוצע לאחי נצרת

בני סכנין ערכה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת דרבי המגזר הערבי של ליגת העל מחר (19:00), משחק התחתית החשוב נגד אחי נצרת. מעבר להשגת שלוש נקודות חשובות במאבקי התחתית, הרבה יוקרה מונחת על הכף שכן מדובר ביריבות גדולה ורבת שנים בין הקבוצות.

לפני האימון היום דיבר מרקו בלבול על החשיבות של השגת ניצחון והוסיף: "מעבר ליריבות שיש בין הקבוצות, יותר חשוב לנו שלוש נקודות. אני מצפה שתעלו באותה מחוייבות ששיחקתם נגד אשדוד וכך נוכל לנצח את המשחק". בלבול הקרין בפני השחקנים וידאו מהמשחק של אחי נצרת נגד מכבי תל אביב וביקש אגרסיביות במיוחד במרכז המגרש.

בלבול מתכנן שינוי אחד בהרכב לעומת זה שפתח ב-0:0 נגד מ.ס אשדוד בשבוע שעבר, כאשר חאלד חלאיילה יחזור מהרחקה ויפתח על חשבונו של טל חן המוצהב. במקרה הזה חיים בנון יוסט מעמדת הקישור למרכז ההגנה, על חשבונו של טל, ואילו חלאיילה יפתח במרכז הקישור.

בשורות טובות הגיעו היום דווקא מכיוונו של היו"ר המתפטר, חסן אבו סלאח, שלדברי חברי הנהלה בקבוצה מצא ככל הנראה ספונסרים חדשים. הדברים עדיין נמצאים במו"מ, אך נראה שאם הם ייחתמו בסופו של דבר, אבו סלאח ישוב למועדון.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלא אבו סלאח, חיים בנון, פטי יאיא, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, אחמד קאסום, ג'אקו ערפאת, סקוט סילי.

חידוש בנצרת: השחקנים קיבלו משכורות

השוער היפני היסנורי טאקאדה, 28, הוצע למכבי אחי נצרת, והמאמן ג'ון גרגורי אף קיבל קלטת עם ביצועיו והתרשם לטובה. הבריטי הודיע לנציגיו של השחקן כי הוא יהיה מעוניין לבחון אותו, אך רק אם סמי אג'יי הנבחן לא ירשים ויוחתם, עקב המצב הכלכלי של המועדון.

אם טאקדה אכן יצטרף לנצרת בסוף, הוא יהיה שחקן הכדורגל היפני הראשון בישראל. בשנים האחרונות הוא שיחק בליגה בהונג קונג ובעבר שיחק בצ'סטר האנגלית, דרוגדה האירית, לילהאמר הנורבגית, אוגרסהיים הגרמנית והיידלברג האוסטרלית.

גרגורי עצמו מעוניין בחיזוק הקבוצה גם בעמדת הבלם, בקישור ובחוד ההתקפה וכבר פנה למספר שחקנים בריטים מהליגות המשניות בממלכה בהצעה להצטרף אליו בארץ הקודש. מרבית השחקנים אליהם פנה גרגורי הם שחקנים איתם עבד בעבר והוא מכיר באופן אישי, ולכן הוא מאמין כי יסכימו להגיע ארצה. מנגד אריק אקוטו, איב ג'ידה, טצ'ם נטויה, שלומי אדרי ואיסמעיל עאמר בדרכם החוצה מהמועדון.

לאחר שאיימו בהשבתת האימונים עקב העיכוב במשכורות, זכו היום שחקני אחי נצרת לקבל את משכורת חודש נובמבר בארוחת צהריים חגיגית לאחר האימון.

ג'ון גרגורי צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, כשמור דהאן תורגל בהרכב במקומו של אריק אקוטו ושלומי חנוכה במקומו של מוחמד עומריה. באגפים ימשיכו אדהם האדיה ומג'ד יונס. בקישור לואב כיאל יחזור להרכב לצידם של מיי טוקורה ולואב כיאל. בחוד יפתח תומר חמד לצד צ'ם נטויה. גיל אופק ימשיך בין הקורות.

הרכב משוער אחי נצרת: גיל אופק, אדהם האדיה, מארק גורמן, מור דהן, שלומי חנוכה, מג'ד יונס, מייקל טוקורה, לואב כיאל, יניב לוזון, צ'ם נטויה, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully