וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בהתאחדות מנסים לגרום לקשטן להתפטר"

24.12.2009 / 16:32

פרשת קשטן-לוזון מסרבת לחלוף. כעת טוענים מקורבים למאמן הלאומי: בהתאחדות מנסים לגרום לו לעזוב עד הבחירות

יממה לאחר הראיון שהעניק דרור קשטן לוואלה! ספורט, בו הוא פתח חזית כנגד דבריו של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, טוענים מקורביו של המאמן הלאומי כי בהתאחדות מנסים בדבריהם לגרום לו להתפטר מתפקידו לפני סיום החוזה בחודש יוני ואפילו לפני הבחירות הקרובות, על מנת שהחל מחודש פברואר יוכלו להכריז על מאמן חדש שיאמן את הנבחרת במשחקי הידידות המתוכננים, החל מחודש מרץ. "בהתאחדות מנסים לגרום לדרור להתפטר. הם בחרו לצאת במסע נגדו על מנת שיפנה את מקומו לטובת מאמן אחר שימונה לאחר הבחירות ואולי גם יחסוך להם כסף. דרור לא מתכוון להתפטר", אמר מקורב למאמן.

כזכור, בראיון אתמול טען קשטן כי לא זומן לישיבת הכנסת שעסקה בכשלון הנבחרת בקמפיין הנוכחי וכינה את אבי לוזון "שקרן", לאחר שהתברר לו כי לוזון טען כי קשטן לא הגיע לישיבה משום שלא רצה לענות על שאלות. בנוסף, קשטן בחר לבקר את התנהלות ההתאחדות לכדורגל ואת היחס של לוזון כלפיו.

ישראל אמורה להתארח בתחילת חודש מרץ במשחק ידידות ברומניה. המשחק השני בחודש מאי אמור להתקיים חוץ מול נבחרת צ'ילה. ישראל תשחק בהמשך גם מול חוף השנהב, פינלנד וצפון אירלנד. עדיין לא ברור האם המאמן החדש יוכל לעמוד על הקווים בשני משחקי הידידות הראשונים, כקשטן עדיין מחזיק בחוזה ולא מתכוון להתפטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully