וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בהולנד: אייאקס מעוניינת בדגלאס דה סילבה

24.12.2009 / 13:56

קבוצת הפאר ההולנדית עוקבת אחרי הבלם הברזילאי של הפועל תל אביב. מקרייב הוצע לאדומים, שסירבו לרכוש אותו מאשדוד

כמעט בכל יום מדווח כי שחקן כזה או אחר של הפועל תל אביב מבוקש באירופה. גילי ורמוט, איתי שכטר, אביחי ידין, סמואל יבואה, ומהיום (חמישי) גם דגלאס דה סילבה עומד במרכז הדיווחים השונים מרחבי אירופה. הפעם, כאמור, מדובר בבלם הברזילאי המצטיין של סגנית האלופה.

התקשורת בהולנד מפרסמת היום כי אייאקס מביעה עניין רב בדה סילבה, על מנת לחזק את החלק האחורי שלה, ובפרט לעבות את עמדות הבלם, שם משחקים בין היתר אולגר ורובי וילרט. על פי אותו דיווח, דה סילבה מבוקש גם בקרב גנק הבלגית, וכן בפרייבורג הגרמנית. לבלם חוזה עד 2013 בהפועל תל אביב.

כזכור, עוד בשבוע שעבר הביעו מספר קבוצות אירופיות עניין בבלם הברזילאי, אלא שהפועל תל אביב מיהרה לנקוב בתג מחיר של 3 מיליון דולר + אחוזים ממכירה עתידית. למרות זאת, בקבוצה כרגע אין כוונה לשחרר את הבלם, מכיוון שמאוד מרוצים ממנו, הן מבחינה מקצועית, והן מבחינה חברתית.

בתוך כך, בימים האחרונים פנתה הנהלת מ.ס. אשדוד להפועל תל אביב ועניינה אותה בריכשת החלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב, אך האדומים סירבו, וההצעה נדחתה וירדה מהפרק בשלב זה.

בתוך כך, שבה הקבוצה להתאמן היום לאחר יום מנוחה שניתן לשחקנים ולמעשה החלה להתכונן למשחק הליגה מול הפועל רמת גן. במהלך האימון נפגע דה סילבה בידו ונטש אותו למען טיפולים, אם כי כרגע נראה כי מדובר במכה יבשה בלבד ולא משהו שעלול לסכן את הברזילאי לקראת המשחק בשבת. לעת עתה נראה כי אלי גוטמן ימשיך עם אותו הרכב ששיחק מול רעננה, כשערן זהבי ישחק מתחת לחלוצים ועומרי קנדה ימשיך לשמש כמגן הימני. מיכאל זנדברג, שנראה טוב יותר בשבועיים האחרונים, אמור לקבל אף הוא דקות בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully