וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "הסיכוי שלנו לנצח הוא 50-50"

דור בלך

24.12.2009 / 19:17

קשר בית"ר ירושלים בונה על ניצחון נגד מכבי ת"א, אגייאר הגיע לאימון. אליאנסה לימה תציע 250 אלף דולר עבור ויסה

יותם רונן

צילום וידאו: גדעון צנטנר
עריכת וידאו: ענת ברק

לאחר שזכו אתמול ליום מנוחה, שבו הבוקר (חמישי) שחקני בית"ר ירושלים להכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בשבת, וקפטן הקבוצה אבירם ברוכיאן סימן מטרות ברורות. "אנחנו חוששים רק מעצמנו ולא מאף קבוצה אחרת. אנחנו יודעים שאם נפגין את הנחישות והמוטיבציה שלנו, אף קבוצה לא תעצור אותנו. אנחנו בהחלט באים לקחת 3 נקודות, אפשר לעשות את זה אם נשחק את המשחק שלנו. על הנייר היתרון נוטה למכבי כי הם מארחים, אבל אנו באים לנצח. הסיכוי לדעתי הוא 50-50".

לאחר שהשלימו שלושה ניצחונות על שלוש העולות החדשות, ברוכיאן מבין כי בשבת זו כבר תהיה אופרה אחרת. "אנחנו לא מזלזלים ב-3 הקבוצות ששיחקנו מולן, אבל מכבי תל אביב מראה יכולת טובה לאחרונה. הפעם זה כבר משחק צמרת בין מועדונים גדולים. ראינו אותם מבקיעים חמישייה בגביע הטוטו אתמול מול אשדוד אבל גם אנו כבשנו שלישייה וזה מכובד. ללא קשר לתוצאה שלהם אנו מתכוננים למשחק מולם היטב"

"אין לחץ לפני משחק כזה אלא מוטיבציה", סיפר הקשר והתייחס גם למיעוט הקהל שמגיע לראות את הקבוצה העונה. "אני אישית אוהב משחקים גדולים, זה משחק גדול והוא בהחלט יעשה לנו טוב. עשינו לאחרונה דרך חדשה ומרשימה כדי להחזיר את הקהל שלנו למגרשים. אני מקווה שהוא יגיע למשחק הזה ובהמשך גם לטדי. בואו ניתן לזמן להראות כמה קבוצות בכירות יפסידו נקודות לרעננה, הפועל רמת גן וקבוצות מסוגן".

קבוצת אליאנסה לימה הפרואנית הודיעה כי מצאה אנשי עסקים שיממנו את רכישתו של ג'וניור ויסה וצפויה להגיש הצעה על סך 250 אלף דולר ולרכוש את השחקן. ויסה בן ה-24 גדל באליאנסה ונשאר בקשר חזק עם אנשי המועדון. מאז הגיע לישראל בינואר 2008, נוהג השחקן להתאמן עם אליאנסה בזמן הפגרות בארץ. כידוע, ויסה לא מרוצה ממעמדו בירושלים, ורוצה לחזור לקבוצת נעוריו ולשחק בגביע הליברטדורס. הקשר התבטא באחרונה רבות בתקשורת בפרו על רצונו לחזור ללבוש את המדים הלבנים כחולים.

אגייאר הגיע לאימון בית"ר ועודד את השחקנים

לאחר שנעדר משלושת משחקי הליגה האחרונים, בהם ניצחה הקבוצה, הגיע היום לאחר האימון גומא אגיאר למתחם בבית וגן וכינס את הקבוצה לאסיפה. הספונסר הראשי דיבר עם לקראת משחק הליגה הקרוב ביום שבת מול הפועל תל אביב. "אני מצטער שלא הגעתי לשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה", פתח אגיאר את דבריו, "אבל אני שמח שעשיתם את העובדה וניצחתם אותם. במשחק בשבת אני אגיע לראות אתכם, אני בצד שלכם ואני מקווה שננצח את המשחק".

"אתם צריכים להבין את הלחץ, יש לכם מחויבות לקהל וזה טבעי שהלחץ יהיה מונח עליכם", שיתף אגייאר את שחקני בית"ר בניסיון שלו כטניסאי. "אני לא מפעיל עליכם לחץ, הייתי ספורטאי וכאחד כזה אני יודע שחייבים לנצח, האחריות והחשיבות צריכה להיות אצלכם לפני הכל – יש לנו חובה לקהל, חובה למועדון וחובה לכל מי שאוהב את הקבוצה".

לאחר שקיבלו קוד אתי לאחרונה, אגייאר דיבר עמם גם על הצורך בחיים נכונים. "בגיל שלכם אתם צריכים להפעיל את הלחץ על עצמכם ולהתאמץ כדי לחיות נכון ובצורה ספורטיבית. אני הגעתי לכל מה שהגעתי אחרי עבודה קשה עם המון לחץ והמון אהבה. אם תשחקן חזק ותתאמנו קשה תהיה לכם את היכולת לנצח – ככה עשיתי והגעתי לאן שהגעתי. אנחנו צריכים להיות בפוקוס עד המשחק. אם תיקחו אחריות על המגרש, כל מי שמסביב למגרש יכבד אתכם – ככה אני למדתי בחיים".

הספונסר אף הודה באופן אישי לטוטו תמוז על יכולתו בעת האחרונה. "תודה שכבשת את השערים האחרונים, לא ראיתי אותם במגרש אבל זאת ההזדמנות שלי להודות לך".

עדכון ראשון: 11:30
עדכון אחרון: 19:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully