וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולמה בספק לדרבי, ארבייטמן לא התאמן

24.12.2009 / 11:25

הקשר הקולומביאני סובל מכאבים בקרסול, החלוץ מפציעה בירך. יעקב שחר: "אף אחד לא ישוחרר, לא מבין מאיפה הפרסומים"

אימג'בנק GettyImages

צפו במכבי חיפה מגיעה לקבלת פנים בעירייה
צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: דורון שטיין

שחר: "אשמח לקבל הצעות על שחקנים שמתאימים לנו"

קשר נבחרת גאורגיה (24) וקפטן דינמו טיבלסי, לבן חמלדזה, צפוי לנחות בימים הקרובים להתרשמות במכבי חיפה. מי שעקב אחר השחקן הוא עוזר המאמן גיורגי דרסיליה, שנכח במשחק נבחרת גיאורגיה מול בולגריה. מי שהמליץ על השחקן הוא החלוץ ולדימיר דבאלישווילי. חמלדזה משחק בתפקיד דומה לזה של טיאגו דוטרה.

הקשר אייל גולסה הכחיש אתמול מגעים עם באיירן מינכן, אבל היום המשיך ה"בילד" הגרמני לדווח על התעניינות מצד בורוסיה דורטמונד. על פי הדיווח, "דורטמונד מנסה לחטוף את גולסה מבאיירן". נציגו של השחקן מרק שרמן התראיין לעיתון ואמר: "אין ספק כי מועדון כמו דורטמונד יהיה אידיאלי עבורו. מאמן דורטמונד, יורגן קלופ, אוהב כשרונות צעירים".

"הגיע הזמן לעשות סוף לפרסומים. אין משא ומתן עם קבוצות ואף שחקן לא ישוחרר בחודש ינואר. אני לא מבין מאיפה הפרסומים האלה". כך אמר נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, במעמד קבלת הפנים שנערכה לקבוצה בבניין ראש העירייה, לאחר הקמפיין בליגת האלופות. במעמד הזה קיבל שחר מגן הוקרה מראש העירייה יונה יהב, הכולל הדמיה של האצטדיון שאמור לקום בעוד פחות משנתיים.

שחר הוסיף ואמר: "אשמח לקבל הצעות על שחקנים שמתאימים לנו. אנחנו מחפשים שחקנים בעמדות מסוימות ואם נמצא נחתים אותם. שחקנים בסדר גודל של הקמפיין הקודם עולים הרבה יותר". בהמשך התייחס שחר לדרבי ביום שני כשאמר: "הדרבי מכניס הרבה פלפל. אני מקווה שהכל יעבור בשלום גם במגרש וגם בין האוהדים".

גדיר כנראה לא יהיה כשיר לדרבי

מוחמד גדיר סובל ממתיחה ברצועה החיצונית של הברך ולכן לא אמור להיות כשיר לדרבי ביום שני. רק מחר יערוך השחקן בדיקה לאחריה יתברר כמה זמן ייעדר. במכבי חיפה מקווים שהוא לא ייעדר תקופה ממושכת יותר.

בלי קשר לגדיר, הקשר ג'ון קולמה לא התאמן היום בטענה שהוא סובל מכאבים בקרסול. השחקן נבדק ובמכבי חיפה טוענים כי הוא בספק לדרבי ביום שני. שלומי ארבייטמן שלא שיחק אתמול ולא נכלל בסגל בגלל פציעה בשריר הירך האחורי לא התאמן גם היום. בחיפה מעריכים בשלב זה שארבייטמן יהיה כשיר לדרבי, אבל הערכה מדוייקת יותר תינתן לקראת תחילת השבוע.

היום בירר מאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד, את מעמדו של ישראל זגורי בקבוצה. בחיפה עדיין לא משחררים את הקשר, שלא זוכה לאשראי רחב מלוי. כפי שכבר פורסם, בנוסף לפתח תקוה מעוניינות בשחקן גם אחי נצרת והפועל עכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully