וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "הדרבי הוא האירוע החברתי הגדול בחיפה"

23.12.2009 / 21:45

הבעלים של הפועל חיפה מפרגן ליריבה העירונית ("הם הצליחו באירופה, יש לנו יחסים טובים"), אבל בטוח: "ננצח בדרבי"

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, עושה מאמצים להגיע לדרבי החיפאי בשבוע הבא, אבל כרגע כץ תקוע בסופות שלגים בוושינגטון ואיננו מוצא טיסה ארצה. עם זאת, כץ מקווה כי עד המשחק מזג האויר ישתנה והוא יוכל להגיע ארצה לדרבי.

מעבר לעניין אם יגיע או לא, כץ בטוח בדבר אחד, כי הדרבי עומד להיות אדום: "זה נכון שמכבי חיפה קבוצה עד היום יותר טובה מאיתנו ואפילו בניגוד להרבה אנשים, אני חושב שהיא עשתה קמפיין מצוין באירופה, אבל הפועל תנצח בדרבי", אמר הבעלים בשיחה מארצות הברית. "היו שנים שלמכבי היתה קבוצה טובה יותר ובכל זאת הפועל ניצחה בדרבי, ולהיפך. לדרבי, איך אומרים, יש חוקים משלו ואני בטוח שננצח את המשחק. לדעתי הדרבי הוא האירוע החברתי הגדול בחיפה ויהיה כיף לראות את קרית אליעזר מלא שוב אחרי חמש שנים שלא היה לנו דרבי בליגה".

בניגוד לדרבי התל אביבי והשנאה בין המועדונים, בחיפה נראה כי למרות כתובות הנאצה, הדרבי הוא לא יותר מיריבות ספורטיבית אמיתי, לפחות כך טוען כץ: "אומרים שצריך שהיו יחסים טובים עם השכנים וגם אני וגם יעקב שחר מאמינים בזה. אני מכיר מספיק אוהדי הפועל שהולכים למשחקים של מכבי ולהיפך. באופן אישי אני מפרגן למכבי חיפה על הצלחות שלה. תמיד היה קומץ שניסה לחבל ולהסיט, אבל הרוב מפרגנים".

כץ אפילו לא מתרגש מהקריאות כנגד ערן לוי וחושב שזה לא צריך להכניס את השחקן ללחץ: "משחקים כאלה אמורים להוציא מהשחקנים הטובים יותר. זה משחק של גברים ומי שלא מגיע למעמד הזה או לחוץ, אז אולי הוא לא בעסק הנכון. אני חושב שערן הוא שחקן ומצוין ואין לי ספק שיעמוד בקריאות של אוהדי מכבי".

מעבר לדרבי, בחיפה גם עוסקים בימים בכסף הנעלם של ירו בלו. כזכור, לשחקן נעלמו, לטענתו, 10 אלפים שקלים מחדר ההלבשה. הקשר הביא להנהלת הקבוצה אישור על משיכה בסכום הזה וכרגע בחיפה עדיין נערכת סוג של מיני חקירה על הכסף שנעלם.

במישור המקצועי יותר, דורה עדיין לא תרגל את ההרכב לדרבי, ונראה כרגע כי הוא ימשיך עם אותו הרכב ששיחק בשבת למעט החזרה של יוסי דורה להרכב על חשבונו של גל אראל. בהפועל מוסרים כי נשארו סך הכל עוד 2,000 כרטיסים לדרבי ומי שרוצה להבטיח את מקומו ביציע רצוי שיקנה בהקדם. עד סוף השבוע בחיפה מאמינים כי לא ישארו כרטיסים למשחק.

האתר הרשמי של הפועל חיפה "הר הגעש באדום" מקיים הגרלה, בה יחולקו כרטיסים לדרבי. לפרטים, לחצו על הלינק למטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully