וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה במכבי חיפה מפציעתו של גדיר

23.12.2009 / 19:50

הקשר נפצע נגד הפועל פתח תקוה, האבחנה הראשונית היא מתיחה ברצועות. אלישע לא מרוצה מהיכולת, זגורי עשוי לעזוב

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

קשר מכבי חיפה, מוחמד גדיר, עשוי להיעדר תקופה ארוכה מהמגרשים אחרי שהוא נפצע הערב (רביעי) במשחק גביע הטוטו של הקבוצה נגד הפועל פתח תקוה (1:2 לחיפה). גדיר פתח הערב בהרכב, אבל הוחלף בגלל הפציעה בדקה ה-53 והאבחנה הראשונית של הצוות הרפואי היא שהוא סובל ממתיחה ברצועות. גדיר יגיע מחר לאימון מכיוון שבחיפה רוצים לראות אם הוא יהיה מסוגל לרוץ. במידה שיתברר שהוא אכן סובל ממתיחה, כפי שכרגע מסתמן, בחיפה יקבעו לו בדיקת MRI.

בעקבות הניצחון היום עלתה חיפה לחצי גמר גביע הטוטו, אבל המאמן אלישע לוי לא היה מרוצה מהיכולת שהראתה הקבוצה: "לא שיחקנו טוב, בטח במחצית הראשונה. אולי השחקנים כבר חשבו על הדרבי. בחצי השני כבר היינו יותר שאפתנים, אבל בגדול זה לא היה משחק טוב שלנו. הדרבי יהיה משחק מאוד קשה ואני מאוד מקווה שנשחק הרבה יותר טוב מהיום. יותר קבוצתי, יותר מהר ויותר מדויק".

הצעיר אייל גולסה אמר: "לא היה טיול, אבל אני שמח שעברנו שלב ופנינו לדרבי מול הפועל חיפה. נתייחס לדרבי כמו למשחק נגד בית"ר ירושלים ונעשה הכל כדי לנצח בשביל האוהדים". על הדיווחים באשר להתעניינותה של באיירן מינכן, אמר גולסה: "אני שחקן של חיפה ולא יודע שום דבר על זה. אין לי שום מידע לגבי הידיעות האלה, כרגע אני שחקן של מכבי חיפה".

הקשר ישראל זגורי, שהבקיע את שער הניצחון הערב, מבוקש בהפועל פתח תקוה, הפועל עכו ומכבי אחי נצרת. זגורי עשוי לבקש לעזוב והוא תלוי בהסכמת ההנהלה החיפאית. בפתח תקוה כבר הבהירו כי מחר תיעשה פנייה רשמית לגבי צירופו של הקשר.

מחפוד ימשיך לבחון את גוצירידזה

בהפועל פתח תקוה היו מאוכזבים מכך שלא ניצלו את היום הרע של האלופה כדי להפתיע. המאמן אלי מחפוד העיר לשופט במהלך שלבים רבים של המשחק לגבי הפנדל שלא נשרק במחצית הראשונה, ולקראת הסיום הוא הורחק מהמגרש. בקבוצה מקווים כי הדבר לא ישפיע על המשך המשחקים ומחפוד לא יוענש.

מחפוד נרגע מעט לאחר המשחק ואמר: "בסך הכל בשני המשחקים האחרונים נגד מכבי נתניה והיום, ראינו שהשחקנים משקיעים יותר, עומדים טוב טקטית אבל עדיין חסרים מחץ בהתקפה. הגיע לנו פנדל וחבל שזה לא קרה, אני שונא להפסיד. חשוב היה שהקבוצה לא תתפרק".

החלוץ הגאורגי הנבחן, רבאז גוצירידזה, יצא במחצית השנייה מפני שהגיע מאוחר בלילה אמש וניכרו עליו סימנו עייפות. בפתח תקוה ימשיכו לבחן אותו ומחפוד אמר: "זו פעם ראשונה שאני רואה אותו, לא הכרתי אותו. הוא פגש לראשונה את חבריו וניתן לו עוד כמה ימי מבחן. על השוער הניגרי אג'ידה הוסיף מחפוד: "הוא נתן ביטחון להגנה שמרגישה טוב איתו".

כפי שכבר פורסם, הבלם עמנואל מתיאס מחזיק בהצעה מהליגה הצרפתית ושוקל לעזוב בחודש ינואר. כזכור, מתיאס אישר לוואלה! ספורט כי מחזיק בהצעה ואם ישוחרר הוא ישחק בליגה הצרפתית. בין היתר, מעוניינת בו קבוצת ניס. בכל מקרה, בפתח תקוה לא ימהרו לשחררו לפני שימצאו שחקן אחר. גם המגן ג'ורג' גברו עשוי לעזוב לאור היכולת החלשה שהוא מציג. גורם בקבוצה אמר: "אם הוא ימשיך ביכולת הזאת, הוא לא יהיה כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully