וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני אחי נצרת שוב מאיימים בשביתה

דור בלך

23.12.2009 / 19:41

הצ'קים עם משכורות חודש אוקטובר לא כובדו, ושחקני העולה החדשה מתכננים לשבות פעם נוספת. גרגורי נתן את ברכתו

לאחר שצ'ק המשכורת שקיבלו היום (רביעי) עבור שכר חודש אוקטובר חזר, החליטו שחקני מכבי אחי נצרת להשבית את האימון ביום חמישי אם לא תשולם להם המשכורת. הנהלת הקבוצה הבטיחה לשחקנים כי מחר יקבלו את המשכורת במזומן, אך אלה לא מאמינים להבטחות וכבר דיברו עם ג'ון גרגורי בנושא. האנגלי הביע בהם תמיכה. "אם תחליטו להשבית, אבין זאת", אמר להם. "אני מאמן שעומד מאחורי שחקניו".

נצרת עדיין חייבת לשחקניה משכורת אחת מהעונה שעברה, כשמועד התשלום היה בחודש שעבר, אך גם את ההמחאות הללו לא כיבדו הבנקים. ארגון השחקנים בראשות אריה אלטר ואבי כהן מעודכנים בעניין באופן שוטף ואמורים להתחיל לפעול בנושא כבר בימים הקרובים על מנת להבטיח שהשחקנים יקבלו את שכרם.

כזכור, בחודש אוקטובר כבר השביתו השחקנים פעם אחת את האימונים בגלל אותה סיבה בדיוק, אך שבו יום לאחר מכן להתאמן. הפעם, דווקא ערב הדרבי של המגזר, הם לא מתכוונים לחזור כל כך מהר. "הדרבי הזה אמנם חשוב לכולם, אבל הרוב מבינים שאי אפשר להמשיך לשחק ככה כשלא משלמים לנו", סיפר שחקן בקבוצה. "זה כבר נהיה מצב רגיל, אף אחד לא חשב אפילו שלצ'ק שקיבלנו הפעם יש כיסוי. זה לא מתאים לליגת העל ואסור לתת לזה לגיטמציה על ידי המשך פעילות רגילה. עדיין לא החלטנו סופית מה יהיה אם לא נקבל את המשכורות עד ליום המשחק, אבל הפעם לא נחזור כל כך בקלות אם לא נקבל את שכרנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully