וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מסתבר שזה הרבה יותר עמוק

23.12.2009 / 16:30

לפי ESPN, ברט פארב משנה את המהלכים שקורא בראד צ'ילדרס באופן קבוע, מה שגרם למאמן לרצות להחליפו בקרוליינה

ביום ראשון סירב ברט פארב להוראת מאמנו בראד צ'ילדרס לצאת ממשחק ההפסד של מינסוטה לקרוליינה, וכעת, על פי ESPN, מתבררת הסיבה. על פי מקורות בחדר ההלבשה של הווייקינגס, כבר מספר משחקים שפארב משנה את הוראות מאמנו ומריץ מהלכים בעצמו בהתקפת הקבוצה.

המדיניות של צ'ילדרס היא להגביל את מספר שינויי המהלך תוך כדי קריאתו (audible). אלא שפארב עובר את המכסה הזו, מה שגרם לצ'ילדרס לרצות להוציאו מהמשחק בשארלוט כשהווייקינגס עדיין ביתרון 6:7 (הם הפסידו לבסוף 26:7). השחקן, כך מתברר, שינה מספר פעמים מהלכי ריצה למסירה, מה שהוציא את המאמן מדעתו. במינסוטה אומרים כי המחלוקת העיקרית היא על השליטה בקבוצה - בעוד צ'ילדרס רוצה לנהל את המשחק מהקווים, פארב לוקח על עצמו את מרבית האחריות למהלכי הקבוצה. כזכור, צ'ילדרס ופארב היו מיודדים בשנים האחרונות, אולם נראה כי מאז שהגיע הקוורטרבק לקבוצה, עלו יחסיהם על שרטון.

על פי אותם מקורות, פארב לא אוהב את העובדה שצ'ילדרס לא משתף אותו בתוכנית המשחק של מינסוטה ולא שואל לדעתו על המהלכים שאותם הוא קורא. עם זאת, הטענה היא שפארב בא ממקום של אכפתיות, מתאמן קשה ותמיד יוצא אחרון ממתקן האימונים של הקבוצה. בינתיים, תקף לרוי באטלר, ששיחק עם פארב בגרין ביי והיה הסייפטי של הפאקרס בין 1990 ל-2001, את הווייקינגס. "הוא דיוה", אמר באטלר ל-"USA Today", "כולם יודעים שהוא מנהל את הארגון ומשתחווים אליו".

חדשות נוספות מהליגה: דאלאס חתכה את ניק פולק והביאה במקומו את הבועט שון סוויזאם שנופה מוושינגטון לפני שלושה שבועות. הקוורטרבק טוני רומו יישאר המחזיק. בריידי קווין, הקוורטרבק של קליבלנד, סיים את העונה בגלל פציעה ברגלו. גם טרנט אדוארדס, הקוורטרבק של בפאלו, בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully