וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי גנק התלהבו מאביחי ידין

23.12.2009 / 13:10

הבלגים התרשמו מקשר הפועל ת"א בניצחון על רעננה, אך לא יגישו עבורו הצעה. החלו שיחות עם זהבי בנוגע להארכת חוזה

קשר הפועל תל אביב, אביחי ידין, נמצא במעקב של גנק הבלגית, לאחר שנציגי הקבוצה, שהגיעו לבלומלפילד ביום שני בכדי לעקוב אחרי מספר שחקנים נוספים במשחק האדומים נגד הפועל רעננה, התרשמו מאוד לטובה מהקשר האחורי. למרות פרסומים שונים על מועמדים כאלה ואחרים להצטרף לקבוצה הבלגית, אמר היום (רביעי) דודו דהאן, שנכח באותו משחק עם הסקאוט של גנק, כי בשני משחקי הפועל תל אביב בהם צפה, אמר נציג הקבוצה כי התלהב בעיקר מידין. כרגע, אין כוונה מצד גנק להעביר להפועל תל אביב הצעה רשמית על הקשר, אך הבלגים צפויים להמשיך ולעקוב אחריו והדברים עשויים להשתנות עד הקיץ.

בשעות הצהריים נפגשה הנהלת הפועל תל אביב עם ערן זהבי בנושא הארכת חוזהו של השחקן. לפני שלושה חודשים היתה פניה ראשונה בנושא מצד האדומים, והיום החלו המגעים בין הצדדים באופן רשמי. במועדון התכווננו בהתחלה על הצעה לחמש שנים, אך ככל הנראה יציעו לקשר חוזה לשלוש שנים הקרובות בלבד.

בתוך כך, שחקני הפועל תל אביב קיבלו היום יום מנוחה ומחר תחל הקבוצה להתכונן לקראת המשחק מול הפועל רמת גן במחזור הקרוב. הצוות המקצועי של הקבוצה ממשיך לעבוד על הצד המנטלי של השחקנים, כאשר לאחר התבוסה שהנחילה הקבוצה לרעננה ביום שני, קיים חשש בקרב אלי גוטמן ויוסי אבוקסיס כי שחקניהם יגיעו שאננים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully