וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן על דברי אבי לוזון: "שקרן"

23.12.2009 / 13:08

לוזון אמר כי המאמן לא הגיע לדיון בכנסת על כישלון הנבחרת בגלל שלא רצה לענות על שאלות. קשטן מגיב בהתקפה קטלנית

"אף אחד לא הזמין אותי לדיון בכנסת. אף אחד לא יידע אותי שיש דיון כזה. כל אלה שדיברו בשמי בוועדה הם שקרנים". כך טוען דרור קשטן בראיון לוואלה! ספורט בעקבות ההאשמות שהופנו אליו בנוגע לעובדה שלא נכח בישיבה מיוחדת שנערכה הבוקר (רביעי) בכנסת ישראל, בנוגע לכישלון הנבחרת בקמפיין הנוכחי.

בישיבה עצמו נכחו יו"ר הוועדה זבולון אורלב, וכמו כן מספר שרים וחברי כנסת, בניהם אופיר פינס ורונית תירוש. מטעם ההתאחדות לכדורגל נכחו יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, המנכ"ל אורי שילה ונציגי ארגון השחקנים, אריה אלטר ואבי כהן. יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, שכן הגיע לדיון אמר בנושא: "הצוות המקצועי לא הגיע כי לא רצה להישאל שאלות. האם זה מאכזב? אני הגעתי, לי זה היה חשוב, תשאלו אותו למה הוא לא בא".

במהלך הכנס לוזון הביע תרעומת בעיקר על התקציבים המופנים מהמדינה לספורט. לטענתו, התקציבים המופנים במדינות אחרות באירופה גבוהים בהרבה וכי המדינה בחרה שלא להשתתף בהוצאות בקמפיין האחרון. לוזון התבטא גם בנוגע למועמדותו של אייל ברקוביץ' לנבחרת ואמר על כך: "מגיע לו כל הכבוד על הקמפיין שהוא עושה לעצמו. הבעתי את דעתי יותר מפעם אחת - אני רוצה מאמן זר".

לראשונה מאז הכנס קשטן מחליט לפתוח את הפה. "אותו אדם שאמר את מה שאמר הוא שקרן. אני לא רציתי לבוא? אף אחד לא הזמין אותי. כנראה שבכנסת מנסים לתפוס כותרות על גבי. כבר מזמן הם לא יצאו לפגרה. ראשי ההתאחדות הלכו כי קיבלו הזמנה. אותי אף אחד לא יידע שהכנס הזה נערך".

דובר ההתאחדות, גיל לבנוני, הגיב לדברים: "מי שהיה צריך לזמן את המוזמנים לדיון היא וועדת החינוך של הכנסת. האחריות להגעה, זימון או אי הגעה של אותם אנשים היא שלה. מעבר לכך, תוכן השיחות בין יו"ר ההתאחדות למאמן הנבחרת, כרגיל, יישאר ביניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully