וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאפה טיאוו לא יגיע למבחנים במכבי פתח תקוה

23.12.2009 / 9:04

החלוץ הסנגלי השתתף במספר תקריות אלימות, הורשע ונידון למאסר, ובעברו סדרת פציעות ארוכה. זוארץ: "הגעתו הוקפאה"

אחרי שהחליטה לבחון את הבלם דייהו דייויס, שגמר את הקריירה בגלל פציעה טורדנית, מכבי פתח תקוה הודיעה אתמול (שלישי) כי תבחן את החלוץ בן ה-28 פאפה טיאוו, שחקן נבחרת סנגל לשעבר שגדל בסט. אטיין. אלא שלפי פרסומים בצרפת, מתברר כי החלוץ הורשע במאי 2008 למאסר על הכאת אשתו ועבר ניתוח ברצועה הצולבת לאחר שסבל מקרע. על פי הדיווחים באתרים שונים, השחקן לא הופיע לגזר הדין אך הודה בתקיפת אשתו, כששבר את אפה. על כן, החליטו בסופו של דבר המלאבסים שלא לבחון את החלוץ הסנגלי, זאת בשל עברו המפוקפק. יו"ר הקבוצה, שינו זוארץ, אמר בתגובה: "בינתיים הגעתו למבחנים הוקפאה"

הקבוצה האחרונה של טיאוו הייתה אתלטיקו סיודאד מהליגה השלישית בספרד, אך במדיה מיעט לשחק - הופעתו האחרונה על המגרש הייתה בכלל בעונה שעברה. ואם זה לא מספיק, על פי הדיווחים לשחקן יש נטייה להסתבך בתקריות אלימות: בלוזאן השוויצרית, בה שיחק לפני המונדיאל ב-2002, הוא היה מעורב בתקרית עם שחקן יריב במנהרת השחקנים והורחק על ידי ההתאחדות השוויצרית ל-12 משחקים בפועל. אגב, גם לאותו שחקן, על פי הדיווחים, שבר את טיאוו את האף. בסך הכל, בארבע השנים האחרונות טיאוו לא משחק בצורה סדירה, ומבלה בעיקר בליגות נמוכות, תוך שהוא סובל מחוסר מזל של פציעות.

אחרי המונדיאל החלה הנפילה. טיאוו לא הסתדר בדינמו מוסקבה, עבר למץ (2003/4) בה הבקיע שישה שערים, במה שהיתה נחשבת לעונה הטובה האחרונה בקריירה שלו. משם עבר לאלאבס מהליגה השניה בספרד. בעונה לאחר מכן עזר לקבוצתו לעלות ליגה, אבל מאז הקריירה של החלוץ בדעיכה מוחלטת. טיאוו עצמו הודה במספר ראיונות הצרפתית שהפציעות מנעו ממנו להתקדם.

לפני כשנתיים, כששיחק באלאבס, טיאוו סיפר בראיון לתקשורת הצרפתית כי "הפציעות עצרו לי את הקריירה, אבל אני צעיר ולא מתתי", ודיווח על שלוש פציעות קשות שגרמו לו להיעדרות ממושכת. החל מעונת 2005/6 עד 2007/8 הוא לא רשם יותר מעשר הופעות בעונה בגלל הפציעות. בין היתר, לפני שנדון למאסר, הוא עבר ניתוח לאחר שקרע את רצועת הברך. הקבוצה הלפני אחרונה שלו הייתה קרטייל מהליגה השלישית (בהפוגות) בספרד, ולאחר ההרשעה בבית המשפט הוא לא שיחק כשנה, לפני ששוב ניסה את מזלו בליגה השלישית בספרד.

כפי שפורסם שלשום, בפתח תקוה מקווים לצרף בימים הקרובים את המגן אורי אוזן, שלא סיכם לבסוף אצל היריבה העירונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully