וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם חאווייר ואסקז חוזר ליאנקיז

22.12.2009 / 19:05

אחרי ניק ג'ונסון חוזר המגיש, ששיחק בברונקס ב-2004, לפסים, אטלנטה תקבל את מלקי קבררה ושני פרוספקטים

לאחר שבשבוע שעבר החזירה ניו יורק יאנקיז את שחקן הבסיס הראשון ניק ג'ונסון, צירפו הפסים עוד שחקן ששיחק בשורותיהם בעבר - המגיש חאווייר ואסקז, שיגיע מאטלנטה תמורת האאוטפילדר מלקי קבררה ועוד שני פרוספקטים. גם המגיש בון לוגאן יגיע לניו יורק, בעסקה שתכלול גם העברה כספית של 500 אלף דולר מהברונקס לאטלנטה.

ואסקז הגיע ליאנקיז ב-2004 לאחר טרייד ממונטריאול, ועבר עונה קשה בניו יורק (מאזן של 10:14 עם ERA של 4.91), שהסתיימה בהדחה מהפלייאוף לאחר הומראן שהרשה לג'וני דיימון מבוסטון במשחק 7 ב-ALCS. כעת, לאחר עונה של 15 ניצחונות ו-ERA של 2.87, הוא חוזר בספוט מתאים מבחינתו - מספר 3-4 ברוטציה. שתי הקבוצות עדיין לוטשות עיניים לשחקנים חופשיים, בעיקר הברייבס, שפינו לעצמם 9 מיליון דולר בטרייד. היאנקיז, אגב, נקנסו במס של 25.7 מיליון דולר מאחר שעברו את תקרת השכר, ואנחנו כאן בטוחים שזה מה שיחסל להם את העונה.

רוי האלאדיי, המגיש שעבר בשבוע שעבר מטורונטו לפילדלפיה, פרסם מודעת עמוד ב"טורונטו סאן", בה הודה לאוהדי הבלו ג'ייז. "שמחתי להיות חלק מהארגון הזה במשך 14 שנה. לטורונטו תמיד יהיה מקום מיוחד בלבי, הזכרונות יימשכו לנצח וכך גם התודה שלי".

העברות נוספות: האאוטפילדר קוקו קריספ הגיע לאוקלנד, המגיש ג'ייסון מארקי חתום בוושינגטון, המטס שוקלים חזרה אפשרית של פדרו מרטינז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully