וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל עכו: מנסים להרכיב רבע גמר

מחזיקת הגביע תעלה בהרכב חזק לרבע גמר גביע הטוטו (שלישי, 19:45, 5+ לייב). הוכנבוים, מנגד, יערוך מספר שינויים

ארבעה ימים לפני שתגיע לבלומפילד לקרב על המקום הרביעי מול מכבי ת"א, תצפין מחר (שלישי, 19:45, 5+ לייב) בית"ר ירושלים לרבע גמר גביע הטוטו מול הפועל עכו באיצטדיון גרין שבנצרת עילית. על אף המשחק החשוב בשבת, מחזיקת הגביע תעלה עם הרכב חזק יחסית עקב חוסר הוודאות הכלכלית בו שרוי המועדון, והרצון להגדיל את ההכנסות הדלות העונה ע"י התקדמות במפעל השלישי בחשיבותו.

באימון המסכם הערב ערכו כל שחקני הקבוצה תרגול בעיטות עונשין מ-11 מטרים למקרה וכמו בליגה, לא יצליחו לנצח את עכו בזמן החוקי ויאלצו להגיע עד להכרעה מהנקודה. מי שיזכו למנוחה הם שמעון גרשון, איתן טיבי, עידן טל וברק יצחקי. את מקומו של גרשון בהגנה יתפוס אריק בנאדו, לאחר תקופת צינון מחוץ להרכב, כשחן עזיראל יקבל הזדמנות נוספת באגף במקומו של טיבי. עידן ורד ישוב למרכז הקישור במקום עידן טל, וג'וניור ויסה יתפוס את מקומו של ברק יצחקי.

הרכב משוער: אריאל הרוש, אבי ריקן, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, חן עזריאל, פאולו דה לה האסה, עידן ורד, אבירם ברוכיאן, ג'וניור ויסה, עמית בן שושן, טוטו תמוז.

הוכנבוים: "כל משחק נגד בית"ר חשוב"

הפועל עכו ממשיכה בחיפושיה אחר חיזוק בחלון העברות הקרוב שייפתח בחודש ינואר הקרוב. הקשר איברהים עבדול ראזאק, ששיחק לפני מספר עונות במכבי נתניה, אמור לנחות הלילה (בין שני לשלישי) בארץ, ואם יעבור את הבדיקות הרפואיות בהצלחה יוחתם על ידי הקבוצה ויהיה לזר הרביעי של ירון הוכנבוים בקבוצה. נוסף אליו, אמור להגיע בימים הקרובים, גבריאל אוגובוטה, חלוץ ניגרי בן 22 שייבחן בקבוצה ואם ירשים יחתום. בקבוצה נבחן כעת גם עבדי סארפו. אם השניים האחרונים ירשימו, הרי שהם יצורפו, כאשר מי שייחתך מהקבוצה הוא הזר המאכזב עד כה, עומאר עבדול עזיז.

בתוך כך, ערכה היום הקבוצה אימון מסכם לקראת משחקה נגד בית"ר ירושלים ברבע גמר גביע הטוטו (שלישי, 19:45, שידור ישיר בספורט 5+ לייב). "כל משחק נגד בית"ר הוא משחק חשוב", אמר הוכנבוים לקראת המשחק. "אנחנו רוצים להצליח בליגה וגם בגביע הטוטו. במשחק בגביע הטוטו שחקנים ששיחקו פחות בתקופה האחרונה יקבלו הזדמנויות".

הוכנבוים אמור לערוך מספר שינויים בהרכב לקראת המשחק. הבלם גבע ברקאי מוצהב ועומאר עבדול עזיז המורחק לא ישחקו. כמוהם, גם רועי דיין, ליעד אלמליח ואדק מ'בה הפצועים. במקומם יפתחו בהרכב איציק כהן, בן בנימין, עבדי סארפו הנבחן בקבוצה ודודי פדלון, שיחזור להרכב לאחר שנעדר עקב צהובים מהניצחון (2:3) בשבת על מכבי פתח תקוה. כמו כן, הוכנבוים מתכנן במחצית עוד מספר שינויים כדי לא להעמיס על שחקניו לקראת הליגה. עכו תארח בשבת את הפועל באר שבע, והיא רוצה להמשיך את המומנטום החיובי ולסגור רצף של 10 משחקי ליגה ללא הפסד.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, איציק כהן, דודי פדלון, עמנואל אמנגואה, בן בנימין, ג'וני טננבאום, שחר סימנטוב, אושרי גיטא, עבדי סארפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully