וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה גיששה אצל אורי אוזן

21.12.2009 / 16:00

גם יריבתה העירונית של הפועל מוכנה להציע למגן חוזה לעונה וחצי. אוהד כהן ועמוס לוזון לא שוחחו מאז התקרית ביניהם

האם מכבי פתח תקוה תחתים את המגן אורי אוזן במידה וזה לא יחתום אצל היריבה העירונית? לפי גורמים המקורבים למשא ומתן בין אוזן, מגנה של מ.ס. אשדוד שישוחרר ממנה בינואר, ליריבה העירונית הפועל, עשוי המגן לחתום בסופו של דבר אצל הלוזונים.

בפתח תקוה אישרו היום את מועמדותו של אוזן: "זה שם שעלה, אבל אין שום סיכום", הבהיר גורם בכיר במועדון. בהפועל אמרו: "במהלך המשא ומתן איתנו הובהר כי יש לו הצעה ממכבי". ככל הידוע, היריבה העירונית גם מציעה לו חוזה לעונה וחצי אם יעזוב את אשדוד.

השוער אוהד כהן והנשיא עמוס לוזון לא שוחחו ביניהם מאז התקרית במוצאי שבת האחרון. כזכור, הנשיא הטיח בכהן בחדר ההלבשה: "כל בעיטה, כל מצב זה גול. מה יהיה איתך? הרגת אותנו. עדיף שתפרוש". אוהד כהן לא נשאר חייב ובחר לענות לנשיא: "אין בעיה, כבר מהשבוע הבא לא אשחק". שחקנים הרגיעו את השוער, שנראה נסער, ואמרו: "בושה איך שמדברים בקבוצה הזאת. במקום לנבל את הפה, שיביאו לנו חיזוק. אם לא נתחזק באופן דחוף, עוד נרד ליגה. גם קאפלו לא יכול לעזור במצב הזה".

כך או כך, בפתח תקוה הודיעו היום כי השוער לא ישוחרר ואין כוונה לוותר עליו. לכהן הייתה הצעה בתחילת העונה לעבור לאחת התל אביביות, מכבי או הפועל, במקרה שוינסנט אניימה יעזוב, אך הוא החליט להישאר נאמן למועדון ונשאר בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully