וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד נפגש עם חבר הנהלת הפועל פ"ת: "זקוק לרכש"

20.12.2009 / 11:33

מאמן הפועל פ"ת ביקש מתומר סיני מגן שמאלי, קשר וחלוץ: "בלי רכש לא נחזיק מעמד". שלו מנשה הוזכר כמועמד לחיזוק

מאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד, נפגש הבוקר (ראשון) עם חבר ההנהלה תומר סיני בנוגע למצב הקבוצה, זאת לאחר שיחה לילית שקיים איתו המאמן. מחפוד ביקש מסיני שהוא וגל חצור ירתמו לטובת החתמת שחקני רכש. מחפוד מעוניין במגן שמאלי, קשר וחלוץ. "המצב של הקבוצה לא טוב, בלי רכש לא נחזיק מעמד", הבהיר מחפוד בפגישה.

בהתאם לפרסום לפני שבועיים, למאמן הובהר שאורי אוזן יהיה הרכש הראשון בעידן שלו. גם עמירן שקלים מועמד לחזק את הקבוצה. בקבוצה בוחנים בשלב זה אפשרות לשחרר את המגן השמאלי ג'ורג' גברו, וגורם בקבוצה אישר: "אם נמצא משהו טוב יותר, נשחרר אותו. הוא לא השחקן שרצינו". גם שמו של שלו מנשה עלה, זאת לאור אי הבהירות סביב עתידו במכבי נתניה. אם הקשר ג'וניור ויסה, שכבר הוזכר ברשימת השמות לחודש ינואר, ישוחרר מבית"ר ירושלים ולא יעזוב לפרו – הקבוצה תפנה אליו. "הפועל פתח תקוה רוצה אותו אבל בית"ר לא מוכנה לדבר על השאלה", אמר מקורב לשחקן.

השוער אוסטין אג'ידה הגיע אתמול למשחק בנתניה וצפה בו מהיציע. "נצטרך לעבוד קשה כדי להישאר בליגה", אמר השוער לאחר המשחק. "אני יודע לאיזה קבוצה באתי. אני מאמין שהופעה טובה שלי בישראל תוכל לעזור לקריירה שלי".

אוהדי הקבוצה התקשרו בימים האחרונים לאלי מחפוד ועודדו אותו. לדברי מספר אוהדים, הפניה נעשתה על מנת לחזק את מי שנחשב בעיני רבים מאוהדי הקבוצה לסמל של המועדון. החלוץ רפי דהן ישוחח עם מחפוד בנוגע לעתידו משום שבמכבי נתניה מעוניינים בשורותיו. מחפוד החזיר את השחקן לסגל אתמול ומאמין שעליו להישאר.

בקבוצה מתכוננים לקראת המשחק ביום רביעי נגד מכבי חיפה, שיוכל להקנות לקבוצה מענק אם תעלה לשלב חצי גמר גביע הטוטו. הבסיס להשתתפות במפעל כבר זיכה את הקבוצה במענק חד פעמי של 300 אלף שקל. אם הקבוצה תודח בשלב הבא היא תרוויח 75 אלף שקל נוספים. אם היא תעלה לשלב הבא, היא תבטיח לעצמה מענק כפול (150 אלף שקל) בנוסף למענק השתתפות בחצי הגמר (100 אלף שקל) ובסך הכל כ-550 אלף שקל.

כפי שפורסם, הקשר ירון בכר מנבחרת ארצות הברית למכביה, עליו קיבל מחפוד המלצות חמות, הגיע להתרשמות בקבוצה וייבחן בימים הקרובים. גם החלוץ לורן מרלה יגיע למבחנים בקבוצה, אבל לא ברור האם יוחתם כיוון שמחפוד דרש חלוץ עם רקורד מוכח בהבקעת שערים. מרלה כבש מאז שנת 2002 שני שערים בלבד ביותר מ-40 הופעות, בעיקר בליגת המשנה בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully