וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עזורי בחר את הזרים. שיתמודד איתם"

ביקורת בבאר שבע על המאמן, קאלה וגלארסה לאחר ההפסד להפועל חיפה. דורה: "נחישות והקרבה יביאו לנו נקודות בדרבי"

"לא ברור איך המאמן בחר את הזרים האלה. הבלמים עדיין לא מתואמים, גלארסה לא יכול להיות מגן ימני בליגת העל, הוא שיחק חלש. עכשיו שיתמודד עם הזרים שהביא. במקום להביא חיזוק, הוא מחפש עכשיו ילדים בני 18", כך אמרו שחקנים בהפועל באר שבע לאחר ההפסד הביתי מביש 3:2 להפועל חיפה.

בחדר ההלבשה שרר שקט מוחלט, כשמספר שחקנים בחרו לבקר את השוער טברטקו קאלה לפני שנכנס פנימה. "בושה וחרפה איך שקאלה שיחק", סינן אחד השחקנים בקבוצה שהסביר מאוחר יותר: "את הגול השני של ערן לוי גם אני יכול לעצור. איפה היה המגן שהוא הביא בגול? ערן לוי עשה לנו קרקס. לא פלא שקאלה נכנס לחדר עם הראש למטה". במחצית, אגב, אמר עזורי לשחקנים: "קחו את ערן לוי", כשהוא חוזר על המשפט הזה מספר פעמים. בקבוצה טענו כי עזורי כעס בסיום לאחר שלוי הבקיע גם את השער השני.

יש לציין כי הקהל המקומי בחר לשמור על איפוק יחסי עד השער השלישי של האורחים. בסיום המשחק דרשו אוהדים את ראשו של המאמן, אך גורם בבאר שבע אמר: "אין כוונה לפטר אותו בשלב הזה". יחד עם זאת, גם במועדון נמתחה ביקורת על רמת הזרים שבחר המאמן.

אביתר אילוז פונה לבית החולים סורוקה בדקה ה-30 של המשחק לאחר שנפגע בקרסול כשניסה להרחיק כדור ונפגע מהקורה, בין היתר בראשו. רק מחר תתקבל הערכה מדויקת יותר לגבי מצבו. בקבוצה אמרו כי ליאור אסולין עשוי לחזור למגרשים העונה, אבל רק סמוך לסיומה, זאת לאחר שיעבור שיקום. יחד עם זאת, בקבוצה הביעו סיפוק מכך שחנן פדידה ואוהד קדוסי הבקיעו את שני השערים והפגינו יכולת טובה.

דורה: "השחקנים גילו אופי"

בהפועל חיפה חגגו ניצחון שני ברציפות, שבוע לפני הדרבי החיפאי. "פתחנו את המשחק בצורה טובה מאוד ועד לסיום המחצית הראשונה הפועל באר שבע לא הייתה במשחק", סיכם שלומי דורה. "במחצית השנייה, באר שבע עלו ליתרון משער שהיינו צריכים למנוע. ידענו שהמשחק לא נגמר והאמנו שאנחנו יכולים לחזור. אני, יחד עם הספסל, דחפנו את השחקים ולכולנו היתה הרגשה טובה. אני שמח שהשחקנים גילו אופי וידעו לנצח את המשחק.

"אנחנו משתדלים לא לחשוב על התקופה הרעה שעברנו, אלא לשים אותה מאחור ולהתרכז במשחקים הקרובים", המשיך דורה בהתייחסו להתאוששות קבוצתו מהמשבר. "גם בשבוע שעבר וגם היום הראנו הרבה לחימה ולב על המגרש. אני יודע שעל הנייר מכבי חיפה טובים מאיתנו, אבל אני מאמין שעם נשחק עם אותה נחישות והקרבה זה גם יביא לנו ניצחון בדרבי".

רן אבוקרט הוסיף: "במשחקים אחרים לא ידענו לחזור, אבל היום היינו קבוצה על המגרש ולא התפרקנו. הרגשנו ביחד וזה מה שגרם לחזור ולנצח. אנחנו מאוד שמחים על הניצחון ואנחנו כבר עם הראש בדרבי בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully