וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "היכולת הזו תספיק נגד מכבי תל אביב"

דור בלך

19.12.2009 / 22:09

קשר בית"ר בטוח של-0:1 על הפועל ר"ג תהיה המשכיות. שום, שדיבר על אליפות בתחילת העונה: "המטרות נותרו אותן מטרות"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בית"ר ירושלים אמנם לא הרשימה הערב (שבת) במשחק שלה נגד הפועל רמת גן, אבל הניצחון 0:1 משר של טוטו תמוז, הספיק לה בשביל לרשום ניצחון שלישי ברציפות ולהצטרף לחבורת הצמרת בצורה רשמית.

"לבית"ר ירושלים יהיו ימים טובים יותר וטובים פחות, כמו כל קבוצה בעולם. אני מקווה שהחודש הזה יימשך" אמר המאמן יצחק שום אחרי המשחק, "אף פעם לא הייתה לי שום בעיה עם אוהדים וגם בעונת הדאבל היו לאוהדים טענות. הניצחונות נותנים את התשובה להכל. ננסה לעשות את מה שרצינו בתחילת העונה: נרצה ונשאף לשחק כדורגל הרבה יותר טוב ולהבקיע יותר שערים, כי זו בית"ר ירושלים. בכל מקרה, המטרות נשארו אותן מטרות".

שום דיבר גם על הדקות האחרונות, בהן הייתה קרובה רמת גן לשער שוויון: "עלו לי מחשבות איך אנחנו עושים את השער השני, אבל כשזה נמשך יש סיכוי גם שיהיה 1:1. אני שמח שניצחנו כי אנחנו אחרי שלושה ניצחונות. בשבת יש לנו משחק קשה מאוד נגד מכבי תל אביב ובאמצע משחק ברבע הגמר גביע הטוטו וזה חשוב ביותר".

הרוש סוחט מחמאות

טוטו תמוז, שהעלה את מאזן שעריו העונה לשמונה, אמר: "היינו קצת שאננים לקראת סוף המשחק ואנחנו מרוצים מהתוצאה בסופו של דבר. כקבוצה אנחנו גוף אחד ואנחנו שמחים שהביטחון חוזר אלינו ושאנחנו רואים למה אנחנו מסוגלים. בשבוע הבא מחכה לנו משחק קשה נגד מכבי תל אביב ונקווה לעשות שם תוצאה טובה".

אבירם ברוכיאן: "אנחנו רואים פה תהליך שהתחיל לפני שלושה שבועות, של יציאה לדרך חדשה. אמנם ניצחנו רק עולות חדשות ומול מכבי תל אביב יהיה קשה, אבל הפועל רמת גן היא קבוצה קשה שעשתה צרות להרבה קבוצות גדולות השנה וגם אנחנו התקשנו מאוד מולה. היכולת הזו עם קצת יותר ריכוז מול השער תספיק מול מכבי תל אביב. נגיע לשם במומנטום חיובי שאני מקווה שיימשך ברבע גמר גביע הטוטו השבוע".

ברוכיאן החמיא לשוער אריאל הרוש ואמר: "הוא נותן עונה מדהימה בלי עין הרע. אנחנו באימונים רואים מה הוא שווה. אני יכול להבטיח לכם שהוא ייתן עוד הרבה יותר ממה שהוא נותן עד עכשיו. אני שמח שכבר בתחילת הקריירה הוא מרשים".

מאמן הפועל רמת גן, יובל נעים, אמר אחרי המשחק: "ברור שאני מאוכזב. לולא השוער אריאל הרוש, התוצאה הייתה אחרת. אני מרוצה מאיך שנראינו אבל לא מהתוצאה. כשאתה משחק נגד בית"ר, שיש לה את יצחקי, ורד וטוטו תמוז, המשחק הולך על פעולות אישיות. השער שלנו הובקע מטעות וזה חבל. נורא רצינו, אבל הרוש מנע את השוויון. המלחמה שלנו להישארות תימשך עד הסוף ואני בטוח שנצליח להישאר".

מאמן הפועל רמת גן הוסיף ואמר שקבוצתו תתחזק ותצרף שלושה שחקנים בינואר: "עם עוד שלושה שחקנים איכותיים, נישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully