וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד ובני סכנין נפרדו ב-0:0

19.12.2009 / 20:50

דימיטאר מקרייב המשיך בכושרו הירוד והחמיץ פנדל עבור אשדוד, וסכנין חילצה נקודה חשובה. בלבול: "אני די מאוכזב"

אחרי שנעצרה בשבוע שעבר על ידי מכבי תל אביב קיוותה מ.ס. אשדוד לחזור לתלם הערב (שבת) בעזרת ניצחון ביתי על קבוצת התחתית מסכנין. על האורחים עבר שבוע סוער מאז התבוסה לנתניה ופרשת התפטרותו וחזרתו של היו"ר חסן אבו סלאח, והם ידעו כי רק נקודות יחזירו את התחושות הטובות למועדון. סכנין, לה אחד ממאזני החוץ הגרועים בליגה וההתקפה החלשה מכולן (יחד עם הפועל פתח תקוה) התמקדה בעבודות ההגנה, נהנתה ממעט מזל וחילצה 0:0 שמשאיר אותה מעל הקו האדום.

מאמן בני סכנין, מרקו בלבול, אמר בסיום: "לפני המשחק הזה ולאור התוצאות של אשדוד בבית, בהחלט הייתי קונה תיקו, אבל אחרי המשחק אני די מאוכזב כי שיחקנו טוב ואשדוד לא הגיע להזדמנות אחת טובה לכבוש ואילו אנחנו בהזדמנויות שלנו היינו יכולים לנצח את המשחק. הרבה דברים טובים קורים בקבוצה אולי לא מבחינת ניצחונות, אלא מבחינת הגישה והדרך. אני מקווה שעם חיזוק טוב נצליח לתרגם גם את היכולת לניצחונות".

טל חן: "היו לנו יותר הזדמנויות במשחק והיינו יכולים לנצח, אבל אנחנו לא חזירים ולהוציא תיקו באשדוד זו תוצאה בהחלט טובה. עם חיזוק טוב אנחנו נהיה קבוצה טובה בליגה".

מהלך המשחק

יוסי מזרחי הפתיע עם הצבתו של עידן ציון כמגן ימני, והשחקן הצעיר היה מעורב במצב הראשון כשהגביה בדקה ה-20 וברק בדש שלח את הכדור מחמישה מטרים מעל המשקוף. בדקה ה-28 נשרק פנדל לזכות אשדוד בעקבות דחיפה של חאמד גנאים על ישראל ראש ברחבה. דימיטאר מקרייב קיבל הזדמנות לחזור לעניינים ולהבקיע מהנקודה, אבל החלוץ הבולגרי בעט החוצה ברשלנות והותיר את התוצאה על כנה. יא יא פטי סחט הצלה מדראגן סטויקיץ' בדקה ה-33, ובדש החטיא פעם נוספת שלוש דקות לשריקת המחצית.

במחצית השנייה חלה ירידה משמעותית ברמת המשחק שגם כך לא התעלה לרמה מזהירה. בדקה ה-71 היה זה פטי ששוב נגח למסגרת וראה את סטויקיץ' המצוין מציל פעם נוספת. אשדוד ערכה חילופים התקפיים, אך דווקא סכנין הגיעה למצבים הטובים יותר וסטויקיץ' מנע שער מסקוט סילי בדקה ה-90 במצב של אחד על אחד.

הרכב מ.ס אשדוד: דרגאן סטויקיץ', עידן ציון, כריסטיאן גונזאלס, ישראל ראש, רחמים צ'קול, סטפן קינגווה, משה אוחיון, ניר נחום (שי רביבו, 61), עידן שדה (ברוך דגו, 79), ברק בדש (עידן שריקי, 55), דימיטאר מקרייב.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, טל חן, יא יא פטי, באסם גנאים (קאדו, 66), מהראן אבו ריא, עבאס סואן, חיים בנון, חאמד גנאים, אחמד קאסום (ג'קו ערפאת, 81), סקוט סילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully