וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: חזיז ורעם

19.12.2009 / 13:38

בצל מותו של כריס הנרי, תתארח סינסינטי אצל סן דייגו במשחק שעשוי להעניק לכל אחת מהן אליפות בית. הפטריוטס בבפאלו

כל שבוע שעובר מקרב אליו את הפלייאוף, ובמחזור ה-15 ב-NFL עשויות ליפול לא מעט הכרעות. כזה, למשל, המפגש שיעמוד במוקד המחזור, בין סן דייגו לסינסינטי, שבו במקרה של ניצחון של הצ'ארג'רס יכולות שתי הקבוצות להבטיח כבר בליל ראשון את הזכיה באליפות הבית, כשגם בבתים אחרים אנחנו עשויים לפגוש אלופות חדשות וחדשות-ישנות. אבל עוד חזון למועד, כולל משחק יום חמישי, המדור עמד בשבוע החולף על 11 ניחושים נכונים ב-16 משחקים, ו-127 מ-209 לאורך העונה כולה (60.75 אחוז). ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

הערת אגב - שני משחקים - המפגש בין פילדלפיה לסן פרנסיסקו והמשחק בין בולטימור לשיקגו - היו אמורים להיפתח ב-20:00 אבל הוזזו ל-23:15, כדי לאפשר לעובדי האיצטדיון לפנות את השלג הרב שנערם בסוף השבוע.

כריס הנרי שחקן סינסינטי בנגאלס שמת. רויטרס
המטען על כתפי הבנגאלס לא יהיה קל בעקבות השבוע שעבר עליהם לאחר מותו של כריס הנרי/רויטרס

METV:

20:00: טנסי - מיאמי

23:15: סן דייגו - סינסינטי

FOX:

20:00: ניו יורק ג'טס - אטלנטה

ESPN:

3:20, בין ראשון לשני: קרוליינה - מינסוטה

3:30, בין שני לשלישי: וושינגטון - ניו יורק ג'איינטס

דומיניק היקסון שחקן ניו יורק ג'איינטס. Ross D. Franklin, AP
מעידה נוספת של היקסון והג'איינטס עלולה לשלוח אותם הביתה/AP, Ross D. Franklin

המשימה האחת של בפאלו (שעה ראשית: 20:00)

בפאלו (8:5) - ניו אינגלנד (5:8)

כשמדברים על דומיננטיות, מסתכלים על הסדרה בין הפטריוטס לבילס. מאז 2003 לא הצליחה בפאלו לנצח את ניו אינגלנד, כשבכל פעם שהייתה קרובה, כמו במחזור הפתיחה העונה, בעטה בדלי כמו שהיא יודעת. למעט הניצחון בלונדון על טמפה ביי, הפאטס ממשיכים לצאת קצרים במשחקי חוץ, כשבשבוע שעבר לא שכנעו גם בניצחון הביתי על קרוליינה. טרל אואנס החולה בסימן שאלה בבפאלו, שני שחקני מפתח בהגנה של הפטריוטס, טיי וורן ו-ווינס וילפורק בסטטוס דומה.

התחזית: לכל רצף יש סוף והפטריוטס נראים כמי שגמרו את הסוס. ניצחון לבילס


פילדלפיה (4:9) - סן פרנסיסקו (7:6) - הוזז ל-23:15 בגלל שלג

אחרי הניצחון הענק במדולנדס בשבוע שעבר, האיגלס יכולים לעשות עוד צעד גדול לראשות ה-NFC מזרח אם יעברו את הניינרס. סן פרנסיסקו, מצידה, השאירה את סיכויי הפלייאוף בחיים אחרי התצוגה ההגנתית המרשימה מול אריזונה. הפסד, יחד עם ניצחון של הקרדינלס, יגמרו את הסיפור ב-NFC מערב. בריאן ווסטברוק עדיין בחוץ באיגלס, כמו גם התופס ג'רמי מקלין. הטייט אנד ברנט סלק בסימן שאלה. נייט קלמנס בחוץ בסן פרנסיסקו.

התחזית: ניצחון לאיגלס


טנסי (7:6) - מיאמי (6:7)

משחק חזק ביותר בנשוויל, כשהדולפינס מגיעים עם סיכוי ממשי לפלייאוף, בעוד לטייטאנס בעצמם יש סיכוי לאחר הפסדה של ג'קסונוויל לאינדיאנפוליס. שתי הקבוצות נראו כמו שברי כלי בתחילת העונה, אבל ככל שהיא נקפה, נתנו שני המאמנים, ג'ף פישר וטוני ספראנו, טאץ' מזהיר של אימון. לאחר שבשבוע שעבר ניצח בנוק אאוט את סטיבן ג'קסון, ינסה כריס ג'ונסון לעשות משהו דומה לריקי וויליאמס ממיאמי, כשהוא יודע שמשחק טוב יקרב אותו לעונה של 2,000 יארד.

התחזית: ניצחון לדולפינס


קנזס סיטי (10:3) - קליבלנד (11:2)

נו, באמת, למה לקלקל לנו את המתח? ניצחון לצ'יפס

דשון ג'קסון שחקן פילדלפיה איגלס קולט כדור מול ארון רוס שחקן ניו יורק ג'איינטס. AP
דשון ג'קסון והאיגלס יודעים שאסור לפשל/AP

ניו יורק ג'טס (6:7) - אטלנטה (7:6)

שתי קבוצות במומנטום הפוך יגיעו למדולנדס. הפאלקונס נשארו עם סיכוי תאורטי בלבד להגיע לפלייאוף, לאחר סדרה של משחקים לא טובים ומכת פציעות קשה שפגעה בהם. מאט ריאן ומייקל טרנר עדיין בסימן שאלה, ובלעדיהם קשה לראות את אטלנטה מוציאה משהו מהמשחק הזה, בעיקר כשדארל ריוויס המצוין ישמור את רודי וייט לכל אורך המשחק. בג'טס, לעומת זאת, יחזור מארק סאנצ'ז להרכב, לאחר שנעדר בשבוע שעבר מהמפגש עם טמפה ביי.

התחזית: ניצחון לג'טס


דטרויט (11:2) - אריזונה (5:8)

למרות ההפסד בסן פרנסיסקו, לקרדינלס תהיה הזדמנות לסגור את הסיפור עם ניצחון ב"פורד פילד" והפסד של הניינרס בפילדלפיה. מכת פציעות בשתי הקבוצות, כשבאריזונה ייעדרו הבועט ניל ראקרס, התאקל מייק גאנדי והליינבקר וויל דייויס, ובדטרויט צפוי דאנטה קולפפר לפתוח במקום מת'יו סטאפורד הפצוע.

התחזית: ניצחון לאריזונה


סט. לואיס (12:1) - יוסטון (7:6)

הטקסאנס שמרו על סיכויי הפלייאוף לאחר הניצחון על סיאטל, שקטע רצף של ארבעה הפסדים, ויגיעו לראשונה בהיסטוריה הקצרה שלהם ל"אדוארד ג'ונס דום". התבוסה 47:7 לטנסי שיקפה היטב את מצבם העגום של הראמס, שרק רוצים שהעונה העלובה הזו תסתיים.

התחזית: ניצחון לטקסאנס

מארק סאנצ'ז שחקן ניו יורק ג'טס. David Duprey, AP
רק בלי שטויות, הא, סאנצ'ז?/AP, David Duprey

זה הזמן לקום מהאבל (שעה ראשית: 23:05-23:15)

סן דייגו (3:10) - סינסינטי (4:9)

זהו משחק שבו המנצחת תבטיח לעצמה מקום בפלייאוף. במקרה של הבנגאלס זה פשוט - ניצחון, והם אלופי ה-AFC צפון. סן דייגו, שמחזיקה בשיא של 16 ניצחונות רצופים בדצמבר, תעלה בכל מקרה, אבל אם דנבר לא תיכשל מול אוקלנד, היא תיאלץ לדחות את החגיגות על אליפות ה-AFC מערב. שבוע לא קל עבר על הבנגאלס לאחר מותו של כריס הנרי, כשמקצועית הם צריכים להתגבר על האנמיות ההתקפית של קרסון פאלמר, שפשוט לא מצליח לשים מספרים סבירים על הלוח.

התחזית: ניצחון 17 בדצמבר לצ'ארג'רס


דנבר (5:8) - אוקלנד (10:3)

עד כמה גרוע מרגישים באוקלנד עם ג'מארקוס ראסל, תעיד העובדה שבעקבות פציעתו של ברוס גראדקובסקי יפתח צ'רלי פריי כקוורטרבק של הריידרס. כך או כך, זה משחק שאותו הברונקוס, שנחנקו קשות בשנים האחרונות בדצמבר מול יריבות נחותות מהם, חייבים לעבור. צפו לניצוצות בין ברנדון מרשל, אחד התופסים הטובים בליגה, לנאמדי אסומואה, מגן הפינה המשובח של הריידרס.

התחזית: ניצחון לברונקוס


בולטימור (6:7) - שיקגו (8:5)

עוד מפגש שאמור על הנייר להיות חד צדדי, כשהרייבנס נאבקים על הכרטיס לפלייאוף והברס נאבקים על הפחתת סטטיסטיקת האיבודים של ג'יי קאטלר. ריי רייס ינסה להפעיל מבערים מול הגנת הדובים, בעוד בהגנה ינסו העורבים לעמוד במשימה שקבוצות רבות לא התקשו בה לפניהם - למגר את הקוורטרבק של הברס, שיחסר את דווין הסטר הפצוע.

התחזית: ניצחון לרייבנס


פיטסבורג (7:6) - גרין ביי (4:9)

כשמדברים על ניגודים, מתכוונים למשחק מהסוג הזה. האלופה מגיעה למפגש אחרי חמישה הפסדים רצופים וללא סיכוי מעשי להגן על התואר בינואר. הפאקרס ניצחו חמישה ברציפות, וניצחון נוסף עשוי, בסיטואציה מסוימת, להבטיח להם מקום בפלייאוף כבר השבוע. טרוי פולמאלו ימשיך להיעדר משורות פיטסבורג.

התחזית: שני הרצפים ייפסקו. ניצחון לסטילרס


סיאטל (8:5) - טמפה ביי (12:1)

מצטערים, שימי, הגיע הזמן שבו אנחנו שמים את טמפה ביי תחת "משחקים נוספים". ניצחון לסיהוקס

ברנדון מרשל שחקן דנבר ברונקוס מקדים את שחקן ניו יורק ג'איינטס קורי וובסטר. AP
הפעם אסור למרשל והברונקוס לפשל/AP

החבל כבר על הצוואר

קרוליינה (8:5) - מינסוטה (2:11) - 3:20, בין ראשון לשני

שתי נקודות מעניינות מבחינת הווייקינגס. עוד לפני המשחק הם יוכלו להיות אלופי ה-NFC צפון, במידה שגרין ביי תפסיד בפיטסבורג, ואם דאלאס תפתיע בניו אורלינס, ישמרו על הסיכוי לביתיות לכל אורך הפלייאוף. בינתיים, ברט פארב והחברים יבקרו בשארלוט, כשהם מקווים שסידני רייס ופרסי הארווין יעמדו לרשותם (השניים חולים, כרגע בסימן שאלה). מאט מור ימשיך לפתוח במקום ג'ייק דלהום בקרוליינה.

התחזית: ניצחון למינסוטה


וושינגטון (9:4) - ניו יורק ג'איינטס (6:7) - 3:30, בין שני לשלישי)

ההפסד לפילדלפיה סיבך מאוד את הג'איינטס, שיודעים שהפסד במרילנד עשוי לגמור להם את העונה. ברדסקינס ינסה ג'ים זורן לסיים את העונה בכבוד, למרות הידיעה שבקרוב מאוד יוכרז מאמן חדש לאדומי העור, כנראה מייק שנאהאן שנמצא בשיחות עם הקבוצה.

התחזית: ניצחון לרדסקינס

דארנל דוקט שחקן אריזונה קרדינלס מפיל את ברט פארב שחקן מינסוטה וייקינגס. Ross Franklin, AP
עוד לפני המשחק, ברט פארב והווייקינגס יוכלו לדעת אם הם אלופי ה-NFC צפון/AP, Ross Franklin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully