וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: צפה לבלתי צפוי

20.12.2009 / 8:00

דאלאס הדהימה עם 17:24 בניו אורלינס, חיסלה את העונה המושלמת של הסיינטס ושיפרה לעצמה את סיכויי הפלייאוף

כל התנאים היו נגד דאלאס קאובויס בניו אורלינס. הבוקרים באו לביג איזי כאנדרדוגים ברורים, לאחר שני הפסדים רצופים מול קבוצה שמשחקת על עונה מושלמת. אבל כשהעשן התפזר, דאלאס הייתה דומיננטית מול הסיינטס, ניצחה 17:24, שיפרה את מאזנה ל-4:9 וטרפה את כל הקלפים ב-NFC מזרח. הסיינטס ירדו ל-1:13, ופסטיבל העונה המושלמת הגיע לקצו בחזית שלהם ונשאר מנת חלקה של אינדיאנפוליס קולטס בלבד.

מיילס אוסטין תפס ל-139 יארד וטאצ'דאון, מריון בארבר הגיח פעמיים לאנדזון עם 62 יארד על הקרקע, טוני רומו מסר ל-312 יארד ללא איבוד והגנת הבוקרים עצרה את דרו בריס על 298 יארד, טאצ'דאון ואיבוד, כשהיא מראה דומיננטיות רבה במשך שלושה רבעים. הקאובויס עלו ל-0:14 ברבע הראשון, ולרביעי נכנסו ביתרון 3:24. זה נראה כמו משחק בכיוון אחד, ואז באה הדרמה הרגילה.

הסיינטס רשמו שני טאצ'דאונים כדי לחזור ל-24:17, כשניק פולק קיבל הזדמנות להעלות את הקאובויס ליתרון בלתי מחיק 2:24 דקות לסיום. כמו שון סוויזאם לפני שבועיים, פולק החטיא את הצ'יפ שוט ולבריס נותרה הזדמנות להשוות ולגרור את המשחק להארכה. אבל שש שניות לסיום ביצע דמרקוס וור את המהלך של המשחק, הפיל את הקוורטרבק של הסיינטס, כפה השמטה וסגר עניין.

בסיכומו של דבר, עכשיו ניו אורלינס תוכל להתרכז בהבטחת הביתיות לאורך הפלייאוף, כשמינסוטה עדיין מאיימת על המקום הראשון ב-NFC. הקאובויס, מצידם, פתחו מחדש את מפת הפלייאוף, וכשלפניהם מפגש עם פילדלפיה, צפוי להיות רותח ב-NFC מזרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully