וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויז'נייבסקי: "אין הסבר ל-20 איבודי כדור"

איתן נוח

18.12.2009 / 17:36

רכז מכבי ת"א, שאיבד כדור מכריע בסיום, יודע שעם נתון כזה קשה לנצח. דרוקר אופטימי: "הכול פתוח, נותרו שני מחזורים"

מכבי תל אביב נחתה היום (שישי) אחר הצהריים בישראל לאחר ההפסד הכואב במוסקה לצסק"א (77:72) במחזור השמיני של היורוליג. שחקני האלופה הישראלית יפגשו כבר ביום ראשון הקרוב את בני השרון במסגרת משחקי ליגת העל, כשהמשחק הבא שלהם ביורוליג ייערך בעוד כשלושה שבועות, כשהקבוצה תארח ביד אליהו את רומא. בינתיים, מנסים במכבי לעכל את ההפסד ואת המשמעויות שלו.

"הכול עדיין פתוח. נותרו עוד שני מחזורים", אמר עם נחיתה הקבוצה עוזר המאמן שרון דרוקר. "אנחנו רוצים לצאת לפגרה בטעם טוב ולהתכונן לשלב הבא, שברור לנו שהוא יהיה קשה. זה בסדר להפסיד במשחקים צמודים מול ויטוריה וצסק"א, אבל מה שלא מתקבל זו הנפילה שהייתה לנו בשבוע שעבר".

דרוקר גם התייחס למעמדו של הסנטר מאצ'יי לאמפה בקבוצה: "אנחנו לא מתעסקים בנושא של לאמפה עכשיו. יש לנו עוד שני מחזורים ורק אחרי זה נעשה חושבים. במהלך הפגרה נעשה חושבים יחד עם ההנהלה. לאו דווקא מדובר בחילופי שחקנים, אולי הורדת דקות או הוספת דקות".

גם אנדרו וויז'נייבסקי, רכז מכבי שאיבד כדור מכריע בדקה האחרונה של המשחק, התייחס להפסד: "בחצי השני הצלחנו לעצור אותם ושיחקנו כדורסל טוב, אבל הפתיחה שלנו הייתה נוראית. אין הסבר ל-20 איבודי כדור. אסור לאבד 20 כדורים בשום משחק. אם לא הפיגור הזה בתחילת המשחק, אולי היינו מנצחים. נצטרך להשתפר ולקצץ בטעויות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully