וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל חיפה: הזדמנות לברוח לתחתית

השתיים נפגשות בווסרמיל (ש', 19:00). דורה לשחקניו: "נצלו את הבעיות שלהם בהגנה". קדוסי יפתח לבד בחוד של באר שבע

בצל פציעתו של ליאור אסולין, שייעדר עד השלבים המאוחרים של העונה, הפועל באר שבע ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול הפועל חיפה (שבת, 19:00, אין שידור). בבאר שבע יודעים שאיבוד נקודות נוסף ירחיק את הקבוצה משמעותית מהצמרת הגבוהה. אם באר שבע תפסיד במשחק הזה, היא עשויה לרדת לחלק התחתון של הטבלה. מנגד, במועדון הזכירו היום כי הקבוצה הפסידה רק פעם אחת בחמשת המחזורים האחרונים.

ההרכב המסתמן כולל חלוץ אחד, אוהד קדוסי. בקישור צפויים לשחק אייל שן ויוסי אופיר לצד דוד רביבו, מאור מליקסון ואביתר אילוז. פאבל פרגל, שחזר להתאמן, כשיר והוא יפתח לצד דנילו מוריירה, הבלם הברזילאי המאכזב. שמעון הרוש ומרקוס גלארסה יהיו המגנים, למרות ששחקנים בקבוצה טוענים שהאחרון מתקשה לשחק בעמדה הזאת ומעדיף את עמדת המגן השמאלי.

בתוך כך, בקבוצה הודיעו כי הקשר הניגרי סאם נאווגו (19) נחת למבחנים בקבוצה והוא אף צפה באימון אתמול. שחקן הסגל הצעירה של ניגריה ייבחן במשך מספר ימים לפני שתתקבל החלטה לגביו. בקבוצה היה מי שאמר שראוי אם עזורי היה מחתים שחקנים מנוסים יותר ומשנה את המדיניות של החתמת שחקנים צעירים, שכשלה מתחילת העונה.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: טברטקו קאלה; מרקוס גלארסה, פבל פרגל, דנילו מוריירה, שמעון הרוש; אייל שן, יוסי אופיר, מאור מליקסון, דוד רביבו, אביתר אילוז; אוהד קדוסי.

דורה: "חשוב שנמשיך את אותה דרך מפתח תקוה"

לאחר שכל השבוע התעסקו בהפועל חיפה בהתנהגותו של הקשר ערן לוי בסיום המשחק מול מכבי פתח תקוה ובכתובות הנאצה שרוססו בקרית חיים ובנשר כהכנה לדרבי, האדומים מהכרמל מקווים ששום דבר מזה לא ישפיע עליהם במשחק החוץ הקשה מחר (שבת, 19:00, אין שידור) נגד הפועל באר שבע.

בחיפה מקווים להמשיך במומנטום לאחר הניצחון האחרון על המלאבסים (0:2) ולחזור עם שלוש הנקודות מהדרום, כאשר הקבוצה יכולה לשאוב עידוד מהסטטיסטיקה בין הקבוצות בווסמיל. בשלוש השנים האחרונות בליגה הלאומית באר שבע הצליחה לנצח פעם אחת בלבד את האדומים באצטדיונה הביתי.

עוד לפני האימון, המאמן שלומי דורה ערך אסיפת קבוצה ובה אמר: "חשוב שנמשיך את אותה דרך מפתח תקוה. שיחקתם אגרסיבי במשחק הזה ושחקנים נפלו על התחת כשאני מצפה בוורסמיל לאותם דברים. לבאר שבע יש בעיות בהגנה ואפשר לנצל זאת".

חיפה תעלה עם שני שינויים בהרכב מהמשחק האחרון: ערן לוי, שדובר עוד השבוע כי יושעה מהמשחק הזה, יחזור בסופו של דבר להרכב ויעלה במקום אמיר אבו ניל. המשמעות היא שדורה ימשיך עם קישור מעובה יותר כאשר עדן בסט ימשיך לשבת על הספסל ואילו הישאם כיוואן, שהיה אחד הטובים במשחק האחרון, יקבל שוב את הקרדיט. גל אראל יחליף את יוסי דורה המוצהב בהרכב.

הרכב משוער: גליל בן שנן, חי בן לולו, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, בריאן חרסיסיץ', גל אראל, רן אבוקרט, הישאם כיוואן, ערן לוי, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully