וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - הפועל עכו: פרדי דוד מבצע מהפך

המאמן ערך שינויים בתירגול (ש', 19:00), כשבן חיים, ניצן דמארי ודני פרדה חוזרים להרכב. מ'בה ודיין פצועים ולא ישחקו בעכו

אפילו שחקני מכבי פתח תקוה לא האמינו להרכב שתירגל פרדי דוד באימון המסכם של הקבוצה היום (שישי) לקראת המשחק מול הפועל עכו. המאמן שינה את המערך, החזיר את שחקני הבית להרכב, הסיט שחקנים לעמדות אחרות – הכל במטרה להביא ניצחון ראשון ולשפר את המאזן שעובד על נקודה אחת מתשע אפשרויות.

חגי גולדנברג הצעיר יקבל הזדמנות בתור מגן ימני. אסי משיח, ששיחק בעמדה הזו, הוסט לקישור האחורי וישחק שם יחד עם ניצן דמארי, שלא הרשים כששיחק בעמדה הזו אצל רוני לוי. דן רומן יחכה על הספסל. הבשורה העיקרית היא חזרתם של דני פרדה וטל בן חיים, שישחקו באגפים, להרכב. עומר דמארי יחזור להרכב על חשבונו של טומיסלאב בוסיץ'.

דוד הקרין קלטת מהמשחקים האחרונים של הקבוצה, אך לא הירבה לדבר עם השחקנים. דייהו דיוויס עדיין מתאמן עם הקבוצה בצדי המגרש ולא חתם על חוזה, כשבקבוצה עדיין מעכבים את החתמתו בגלל הממצאים החריגים שהתגלו בבדיקות הרפואיות. בקבוצה התפלאו לקרוא שזיטו אוגבונה הוצע להפועל פתח תקוה. "הוא הוצע לנו לפני שלושה שבועות", אמרו בקבוצה. בקרב השחקנים היה מי שאמר כי ההחלטה לבחון את מועמדותם של שחקנים פצועים תמוהה. "בינתיים עולים רק שמות של שחקנים שגמרו את הקריירה. אולי זה קשור לכסף", אמרו.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; חגי גולדנברג, מורד מגמאדוב, אבי יחיאל, קובי גנון; אסי משיח, ניצן דמארי, עומר בוקסנבוים, טל בן חיים, דני פרדה; עומר דמארי.

הוכנבוים לשחקניו: "אין לי כוונה לשחרר אף אחד מכם"

הפועל עכו ערכה היום את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מול מכבי פתח תקווה. למרות הפגרה הקצרה של הקבוצה עקב ביטול המשחק האחרון מול הפועל תל אביב בגלל המגרש המוצף באצטדיון גרין בנצרת עלית בשבוע שעבר, עכו תנסה כעת לשמור על רצף שמונת המשחקים ללא הפסד ותנסה לנצל את הלחץ בפתח תקוה, שנמצאת במגמת ירידה בשבועות האחרונים. בעכו סומכים בעיקר על מאזן החוץ שלה העונה שכן הקבוצה לא הפסידה מחוץ לבית מאז המחזור השלישי.

מאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים, ניסה היום לחזק את ביטחונם של שחקניו לפני משחק החוץ מחר: "בעוד שכל הקבוצות מחכות לחלון ההעברות בינואר בכדי להחליף שחקנים, אני מאוד מרוצה מכם ואין לי כוונה לשחרר אף שחקן בינואר", אמר המאמן. "אני רוצה שנמשיך להציג את אותה יכולת של השבועות האחרונים גם בשבת".

הוכנבוים יעלה עם אותו הרכב שתכנן לעלות מול הפועל תל אביב מלבד שינוי אחד. אדק מ'בה נחתך היום ברגלו באימון ולא יוכל ליטול חלק במשחק מחר כשאת מקומו צפוי למלא עומאר עבדול עזיז. כמו מב'ה, גם רועי דיין עדיין פצוע ולא יהיה בסגל הקבוצה מחר. לעומתם, איציק כהן שהיה פצוע בשבועות האחרונים, יחזור לספסל הקבוצה. אגב, למרות הצהרתו של הוכנבוים מול השחקנים, בקבוצה מחפשים תחליף לעבדול עזיז בינואר.

הרכב משוער: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, רון בן נחום, עמנואל אמנגואה, אבי אלפסי, ליעד אלמלי, ג'וני טננבוים, שחר סימנטוב, אושרי גיטא, עומאר עבדול עזיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully