וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל פ"ת: מאמן חדש, תוצאות חדשות?

מחפוד הבהיר לאלימלך שהוא הסמכות הראשית, אוגבונה הוצע לקבוצה. בנתניה מחפשים ניצחון רביעי רצוף (19:00, אין שידור)

לאחר שחיברה שלושה ניצחונות ברצף בפעם הראשונה העונה, תנסה מכבי נתניה לשבור שוב את השיא העונתי ולחבר ניצחון רביעי מול הפועל פתח תקוה (19:00, אין שידור). בנתניה דיברו במהלך השבוע בעיקר על מזג האוויר ואיכות המשטח בקופסא, ומקווים כי לפחות במהלך המשחק לא יירד גשם והם יוכלו לפתח משחק מסירות שוטף. לנתניה עדיין לא יצא לשחק בגשם בקופסא השנה, אבל דווקא יריבתם, הפועל פתח תקוה, כבר התארחה העונה בשבת גשומה נגד הפועל רעננה במשחק שהתקשה להתעלות לרמה סבירה עקב מערכת הניקוז הקלוקלת בקופסא.

ראובן עטר הזהיר את שחקניו מההתלהבות של שחקני היריבה עקב מינוי מאמנם החדש וביקש מהם שלא לזלזל בהם על אף מצבם הקשה בטבלה. המאמן ימשיך עם אותו הרכב שהביס את אחי נצרת. אחמד סבע שסובל מפציעה בשרירי בטנו עדיין לא כשיר ורק סמוך לשעת המשחק יוחלט האם יישב על הספסל או ביציע.

אריסטד זוגבו ימשיך בין הקורות באחד המשחקים האחרונים שלו בקבוצה לפני היציאה לאליפות אפריקה. בהגנה ימשיכו אוראל דגני וביוואן פרנסמן, כשבאגפים ימשיכו טל מעבי וקלמי סבן. בקישור יפתחו אלמוג כהן לצד רביד גזל, כשמעליהם שניר גואטה, דלה ימפולסקי ושלו מנשה, בחוד ימשיך לשחק לבדו אבודו אוקוצ'ה.

הרכב משוער: אריסטד זוגבו, טל מעבי, ביוואן פרנסמן, אוראל דגני, קלמי סבן, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה, דלה ימפולסקי, שלו מנשה, אבודו אוקוצ'ה.

קובי דג'אני יירד לספסל

אלי מחפוד ושביט אלימלך ערכו שיחה בנוגע לחלוקת התפקידים בניהם בהפועל פתח תקוה. המאמן החדש הבהיר לאלימלך כי הוא הסמכות הראשית בקבוצה ואילו אלימלך ייעץ לו. "ההתרגשות שלי חלפה", אמר מחפוד לקראת המשחק הראשון שלו העונה בנתניה, "אין לי זמן להתרגש יותר, אני צריך להביא נקודות להפועל פתח תקוה ולהשאיר אותה בליגה. אני שמח להיות כאן".

המאמן מתכוון לעלות בהרכב התקפי הכולל שלושה חלוצים, אבל שניים מהם, ארמון בן נעים ואיימן אבו סלאח צפויים לשחק באגפים (בן נעים בימין), כך שהמערך דומה יותר ל-4:5:1. למרות המערך הזה, קובי דג'אני תורגל היום מחוץ להרכב (עידן סרור אמור להחליפו) וברור שלאחרונה חל פיחות במעמדו המקצועי.

במהלך השבוע תרגל שביט אלימלך את עמנואל מתיאס כמגן ימני ואת ג'ורג' גברו כקשר, אבל מחפוד החזיר אותם לעמדה הטבעית שלהם. גברו עצמו ייבחן בזכוכית מגדלת בשני המחזורים הקרובים ואם לא ירשים קיים סיכוי שישוחרר. המאמן מתכוון לערוך בימים הקרובים שיחות אישיות עם שחקנים על מנת להבהיר להם למה הוא מצפה מהם. השוער הניגרי אוסטין אג'ידה יצפה במשחק מהיציע ואילו יוסי שקל יפתח בשער.

המגן אורי אוזן צפוי לחתום לפני משחק הבית הבא מול אשדוד, אבל כמובן שלא יוכל ליטול חלק במשחק. למחפוד צפויה סדרה של ארבע משחקי בית בששת משחקי הליגה הקרובים. בימים האחרונים הוצע לקבוצה זיטו אוגבונה, ששיחק בעבר בהפועל תל אביב, כשכעת ישקלו במועדון האם לזמנו למבחנים. השחקן גם הוצע למכבי פתח תקוה, אבל גם שם עדיין לא החליטו האם לבחון אותו.

הרכב משוער: יוסי שקל; איאד חטובא, עמנואל מתיאס, גל כהן, ג'ורג' גברו; עידן סרור, ג'ונתן אסוס, גיא צרפתי, ארמון בן נעים, איימן אבו סלאח; עוסמאן בשירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully