וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל ודבאלישווילי תורגלו מחוץ להרכב חיפה

18.12.2009 / 11:09

ליאור רפאלוב ומוחמד גדיר תורגלו לקראת בני יהודה ביום ראשון, אלישע לוי עדיין מתלבט גם בין שי מימון לז'ורז'ה טשיירה

ניצחון של לאציו האיטלקית על לבסקי סופיה אתמול (חמישי), במסגרת המחזור האחרון בשלב המוקדמות של הליגה האירופית, עשוי היה להעמיד את הקבוצה הבולגרית עם מאזן זהה לזה של מכבי חיפה – אפס נקודות ואפס שערים במפעל אירופי. לבסקי כבשה את השער הראשון שלה בקמפיין וניצחה 1:0 באיטליה. שחקנים בחיפה קיוו אתמול שהמשחק יסתיים בתוצאה של ניצחון חלק לאיטלקים, אך לאחר שנודעה להם תוצאת המשחק אמרו בציניות: "לפחות קטפנו תואר". אגב, ישנה קבוצה נוספת בליגת האלופות (דברצן ההונגרית) שלא צברה נקודות, אבל היא לעומת חיפה כבשה חמישה שערים.

חיפה תערוך מחר את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול בני יהודה, שהוקדם ליום ראשון. הקפטן יניב קטן צפוי לפתוח במשחק. באימון היום תרגל אלישע לוי את דקל קינן במרכז ההגנה, אבל לא תרגל את הבלם השני שישחק לצדו, שי מימון או ז'ורז'ה טשיירה. לוי תרגל חמישה קשרים כשכיאל שיחק מחוץ להרכב. הקשרים היו: ג'ון קולמה, אייל גולסה, מוחמד גדיר, ליאור רפאלוב יניב קטן. בחוד ההתקפה שלומי ארבייטמן תורגל לבדו כשדבאלישווילי תורגל בהרכב השני.

במועדון עדיין לא החליטו לשחרר את הקשר ישראל זגורי, שאתמול הביעו בו עניין ירון הוכנבוים וג'ון גריגורי, מאמני הפועל עכו ואחי נצרת. הקשר עשוי לקבל הזדמנות במשחק גביע הטוטו שייערך ביום רביעי מול הפועל פתח תקוה, משום שאלישע לוי מתכנן לחלק את העומס בין השחקנים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully