וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: שלמים עם עצמם

18.12.2009 / 8:04

מסירת הומראן של פייטון מאנינג לרג'י ויין העניקה לקולטס ניצחון 31:35 בג'קסונוויל, ומאזנם, שני מחזורים לסיום, הוא 0:14

פייטון מאנינג ורג'י ויין. השילוב הקטלני הזה, שכבר הוכיח את עצמו כל כך הרבה פעמים, תרם גם הבוקר (שישי) לאינדיאנפוליס, שהולכת ומתקרבת לעבר עונה מושלמת. מסירה של הקוורטרבק לתופס המצוין ל-65 יארד ברבע הרביעי תורגמה לטאצ'דאון, ועם שבע הנקודות היחידות ברבע הפכו הקולטס את התוצאה וניצחו את ג'קסונוויל 31:35. זה היה ניצחונה ה-14 של אינדי העונה, ועם מאזן נקי מהפסדים היא הולכת ומתקרבת לעבר עונה רגילה מושלמת. לג'אגוארס זהו הפסד שלישי ברציפות, והמאזן החצוי, 7:7, מרחיק אותם מהפלייאוף.

זה היה משחק מטורף, כיאה למסורת המפגשים בין שתי הקבוצות. היתרון עבר מצד לצד עשר פעמים, ושתי ההגנות לא עצרו יותר מדי מהלכים, עד לרבע האחרון שבו, כמו תמיד העונה, עמדה הגנת אינדיאנפוליס בפרץ. מאנינג נחטף פעם אחת, אבל רשם משחק מפלצתי נוסף מבית מדרשו - 23 מ-30 ל-308 יארד עם ארבעה טאצ'דאונים. ויין סיים עם 132 יארד. בצד השני, 223 יארד, שלושה טאצ'ים ואיבוד לדייויד גרארד, 110 יארד וטאצ'דאון על הקרקע למוריס ג'ונס-דרו.

וושינגטון פיטרה את ויני סראטו, איש אמונו של הבעלים דניאל שניידר, ובמקומו מינתה את ברוס אלן, בנו של מאמן הרדסקינס המנוח ג'ורג' אלן, ל-GM. ראוי לציין כי סראטו מעולם לא החזיק בתפקיד הרשמי של GM, אבל היה מקבל ההחלטות העיקרי בקבוצה אחרי שניידר. "הגיע הזמן לשינוי", אמר הבעלים. על פי דיווח מאוחר יותר שהתקבל, הסקינס במגעים עם מייק שנאהאן, שהגיע לדון באפשרות שיתמנה למאמן הקבוצה בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully