וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת הליגה האירופית: ליברפול הבאה בתור?

17.12.2009 / 22:02

הפועל תל אביב מדורגת בהגרלת שלב הנוקאאוט מחר (ו', 14:00, ספ' 2), יכולה לקבל את בניון ותרצה להימנע מהספרדיות

הפועל תל אביב תדע מחר (שישי, 14:00, שידור חי בספורט2) מי תהיה יריבתה בשלב הנוקאאוט (1/16) של הליגה האירופית. המשחקים ייערכו ב-16/7 בפברואר וכעבור שבוע ב-23/24 כאשר בכל מצב הפועל תל אביב, שסיימה במקום הראשון בבית, תשחק את המשחק הראשון בחוץ. בהגרלה שתתקיים במשרדי אופ"א בניון, שוויץ, יוגרלו גם משחקי שמינית גמר המפעל.

בשלב הבא הפועל תל אביב לא תוכל לפגוש את המבורג, ששיחקה איתה באותו בית וכן קבוצות מאותה מדינה לא יוכלו להיפגש. החל משלב שמינית הגמר ההגרלה היא פתוחה לחלוטין ללא שום מגבלה.

ניצחון האדומים 0:1 על המבורג עזר להם לחלוף על פני היריבה הגרמנית ולסיים במקום הראשון בבית ג'. למרות שהפועל תל אביב מדורגת בהגרלה ונמנעה ממפגשים עם קבוצות חזקות, ההגרלה תוכל לזמן מספר קבוצות אטרקטיביות במיוחד, כאשר המפגש הפיקנטי ביותר יהיה עם ליברפול של יוסי בניון. הפועל תוכל לפגוש את אחת מ-12 סגניות הבתים וכן ארבע הקבוצות עם המאזן הפחות טוב מבין השמונה שסיימו במקום השלישי בשלב הבתים בצ'מפיונס, וביניהן כאמור ליברפול שנחשבת על הנייר לקבוצה החזקה במפעל.

אלי גוטמן ישמח בוודאי להימנע ממפגשים עם ויאריאל ואתלטיקו מדריד הספרדיות וכן פנאתינייקוס היוונית. הגרלות נוחות יותר יכולות להביא לבלומפילד את סטנדרד ליאז' הבלגית בה משחק רמי גרשון או פ.צ. קופנהאגן, שהדיחה בעבר את בית"ר ירושלים ממוקדמות ליגת האלופות.

היריבות האפשרויות של הפועל תל אביב: ליברפול, רובין קאזאן, אתלטיקו מדריד, סטנדרד ליאז', אייאקס, ליל, הרטה ברלין, פולהאם, פנאתינייקוס, ויאריאל, אברטון, פ.צ קופנהאגן, בילבאו, קלאב ברוז', טוונטה.

הקבוצות המדורגות: אוניראה אורזיצ'ני, יובנטוס, וולפסבורג, מארסיי, אנדרלכט, ולנסיה, ספורטינג ליסבון, רומא, גלאטסראיי, רד בול זלצבורג, פנרבחצ'ה, בנפיקה, שחטאר דונייצק, פ.ס.וו איינדהובן, ורדר ברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully