וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "גם אם המשחק היה נמשך 3 שעות היינו מפסידים"

איתן נוח

17.12.2009 / 21:44

מאמן מכבי ת"א היה מאוכזב שהקאמבק הגדול לא הספיק מול צסק"א. פשוטין: "כבר חשבנו שניצחנו, ואפשרנו להם לחזור"

קאמבק כפי שהציגה הערב (חמישי) מכבי תל אביב לא זכור זמן רב בתולדות המועדון. במוסקבה הקרה, מול סגנית אלופת אירופה, חזרו הצהובים של פיני גרשון מפיגור 21 הפרש ברבע השני כדי לכפות משחק צמוד בדקות האחרונות. אלא ששם זה נגמר. בדקות ההכרעה האלופה הישראלית לא מצאה את עצמה או את הסל, וצסק"א ניצלה זאת כדי לדייק מהקו, ולמעשה כדי לדאוג שהיתרון, אותו פתחה כבר בפתיחת המשחק, יישמר עד הדקה האחרונה. זה נגמר ב-72:77 לזכות הרוסים, שככל הנראה ייאבקו עם קאחה ויטוריה על ראשות בית ג'. מכבי תל אביב תסתפק כנראה במאבק על המקום השני, וגם זה, כרגע, עומד בספק מסוים.

גרשון: "משחקים כאלה מוכרעים בהחלטות נכונות או לא נכונות"

בסיום המשחק בחר פיני גרשון להתייחס דווקא לשיפוט ואמר: "גם אם המשחק הזה היה נמשך שלוש שעות לא היינו מנצחים אותו, על כל נגיעה שלחו אותם לקו. ציפינו למשחק קשה כאן, כרגיל. זה היה מאוד חשוב בסיום לקבל החלטות נכונות - גם עבור השחקנים, גם עבור השופטים - אבל עשינו שתי טעויות וקיבלנו שתי שריקות רעות. אבל אי אפשר לייחס את ההפסד רק לזה, נייחס את זה לתחילת המשחק".

"בדקות הראשונות היינו עדיין קפואים, במינוס 25 מעלות", המשיך גרשון. "יש התחלות כאלה של משחקים, הם לקחו שישה ריבאונדים בהתקפה, חלק מהם נגמרו בשלשות, אנחנו איבדנו שבעה כדורים ברבע הראשון והפיגור של 11 נקודות היה פחות או יותר גם בהפסקה. במחצית השנייה שמרנו יוצא מן הכלל, אבל היה ברור שמשחקים כאלה מוכרעים בהחלטות נכונות או לא נכונות ברבע האחרון. אם לא סופרים את שבע או שמונה הדקות הראשונות ניצחנו את המשחק ב-13 או 14 נקודות, פשוט היינו צריכים להתחיל את זה קודם".

דייויד בלות'נטאל, שהיה חלש מאוד ודייק בזריקה אחת בלבד מתוך שבעת הנסיונות שלו מחוץ לקשת, הוסיף: "הם התחילו את המשחק לוחצים ואיבדנו את הכדור יותר מדי פעמים. הראנו אופי בכך שחזרנו, אבל זה לא היה מספיק. אנחנו עדיין מרגישים הרבה ביטחון בקבוצה, ועדיין יש דרך ארוכה בעונה הנוכחית".

פשוטין: "אם היינו שומרים, היה קשה למכבי לחזור"

מנגד, שמחה רבה שררה במחנה הרוסי בסיום. "משחק כזה הוא יהלום עבור היורוליג. הקהל זכה לראות קרב בין צסק"א, ששיחקה בארבעת הגמרים האחרונים של היורוליג, ומכבי, שהיתה יריבתה פעמיים באותם משחקים. חשבנו שניצחנו בשלב מוקדם מדי, ובכך אפשרנו למכבי לחזור למשחק", הודה בסיום מאמן צסק"א, יבגני פשוטין. "כשאתה קולע סל קל אחרי סל קל אתה מתחיל לחשוב שהיריב שלך כבר הרים ידיים, והפסקנו לשחק הגנה. למכבי יש כמה סקוררים מצוינים, והם קלעו שלשות כדי לחזור למשחק", הסביר פשוטין את הקאמבק.

"אם היינו מסוגלים לשמור ולשמור על יתרון ה-20 נקודות עד ההפסקה, אני לא חושב שהם היו צריכים לחזור. ברבע השלישי והרביעי הם שיחקו איזורית, ואחרי שאיבדנו את חריאפה הסתכנו ושיחקנו עם שישקאוסקאס בעמדה מספר 4, וזה הצליח: ריימונאס קלע ארבע זריקות עונשין מוצלחות בסוף", סיכם פשוטין.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully