וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת ועכו מעוניינות בישראל זגורי

17.12.2009 / 19:20

הקשר הצעיר מבוקש בצפון, אך במכבי חיפה אין כוונה לשחרר שחקנים. דקל קינן: "יש לאלישע לוי שלושה בלמים ברמה דומה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

"השער של אלירן עטר הוא השער הכי יפה שנכבש העונה באירופה. חבריי ואני הצבענו לו. אני מקווה שיזכה אבל גם שיכבוש מולנו, אבל רק בחימום", כך אמר בלם מכבי חיפה, דקל קינן, בנוגע לאלירן עטר, שאמור להשתתף בטקס שבו יוכתר שער השנה בעולם.

קינן נשאל על השער במסגרת ההכנות למשחק ביום ראשון מול בני יהודה, שבמדיה עטר צפוי לפתוח. "בני יהודה קבוצה מצוינת וכבר בעונה שעברה היא הוכיחה שקשה לשחק נגדה בכל מגרש. יש לה הגנה חזקה שיכולה להביך כל קבוצה. נצטרך לדעת לעצור שחקנים מסוכנים שלהם.

"לגבי היכולת שלנו, אני חושב שצריך לעשות הפרדה בין אירופה לליגה. מה שקרה בליגת האלופות הוא היסטוריה. בכל משחק ליגה היינו מרוכזים מאוד.

"הניצחונות על סכנין ופתח תקוה תרמו מאוד לביטחון, גם אם מול סכנין לא הצגנו יכולת משכנעת. הניצחון על פתח תקוה נתן לנו הרבה אוויר וביטחון. בכל משחק ליגה עד עכשיו קרענו את התחת כדי לנצח. תשאלו קבוצות בליגת האלופות ותגלו שלא עשינו להם חיים קלים.

"אני ושי מימון חברים טובים מאוד, מדברים המון, גם מעבר למשחקים", הוסיף קינן בנוגע לחברו לקבוצה. "הוא נמצא בסיטואציה לא פשוטה, אבל את ההחלטות שלו הוא צריך לקבל עם הקרובים אליו. עד עכשיו אני מאוד נהנה לשחק איתו, הוא בלם מצוין. אני לא מקנא באלישע, יש לו שלושה בלמים פחות או יותר באותה רמה".

היום (חמישי) ערכו שחקני מכבי חיפה אימון, אולם הוא הופסק אחרי כחצי שעה בשל גשם כבש, והם התאמנו בחדר הכושר של המועדון. יניב קטן ימשיך להגביר את קצב האימונים והוא צפוי לפתוח במשחק ביום ראשון. לאור האכזבה מולדימיר דבאלישווילי, ייתכן מאוד שהחלוץ יפתח על הספסל ושלומי ארבייטמן יקבל קרדיט בהרכב.

אלישע לוי לא תרגל את ההרכב הראשון במלואו אתמול אלא ערך אימון שמבוסס על הנעת כדור. בחיפה החליטו להעניק לאוהדים הצעירים הטבה. אוהדים עד גיל 16 שיגיעו בלבוש ירוק למשחק הקרוב יוכלו לרכוש כרטיס ליציעים 6 עד 8 במחיר סמלי של עשרה שקלים.

מכבי אחי נצרת והפועל עכו התעניינו היום באפשרות לצרף את הקשר ישראל זגורי. ג'ון גרגורי אף שוחח עם אחד מנציגיו של השחקן הצעיר ושאל האם השחקן ישוחרר בינואר, אך בחיפה הבהירו בשבועות האחרונים כי אין בכוונתם לשחרר שחקנים. זגורי הציג יכולת טובה כששיחק העונה במספר משחקים, אבל לאחרונה לא קיבל דקות מהמאמן אלישע לוי.

עדכון ראשון: 10:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully