וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עובד שיוגש נגדו כתב אישום, לא יישאר בהפועל פ"ת"

17.12.2009 / 9:13

דני לוי לא יחכה להתאחדות במקרה שהמשטרה תמצא אשמים בפרשה. מחפוד עבר בבקרה, ומעוניין בשחקן ארה"ב במכביה

"עובד שיוגש נגדו כתב אישום, לא יישאר בהפועל פתח תקוה. חד משמעית, תוך דקה הוא יפוטר". כך מכריז הבוקר יו"ר הפועל פתח תקוה, דני לוי, שהמריא הלילה לארצות הברית. התגובה הזאת מגיעה על רקע חשד שעלה במשטרה אתמול, לפיו אחד מאנשי הקבוצה שלח את אפסנאי המועדון למסור את תלונה הבדויה לכאורה. בעקבות דברים שהפנו אתמול אוהדי הפועל פתח תקוה כלפי לוי, הבהירו במועדון הבוקר כי לוי הוא לא האיש ששלח את האפסנאי למשטרה. "התיק נופל על דני אבל אין סיבה שזה יקרה", הבהירו בקבוצה. צפריר עצמו הכחיש כי הודיע למשטרה שההוראה לאפסנאי הגיעה ממקור בכיר. נוסף על כך, הבוקר מתבררת סוגיה נוספת: האפסנאי שפוטר מהמועדון כלל לא קשור לפרשה, אלא פוטר מהקבוצה לפני שלושה שבועות בעקבות מקרה אחר. שני אנשי המשק שעובדים כרגע בקבוצה עדיין פעילים בה ואמורים להיות פעילים בה גם בהמשך. הבוקר, אגב, נערכו שיחות בין אנשי ההנהלה לדני לוי בניסיון לברר כיצד דלפו פרטים מהחקירה החוצה. בפתח תקוה אף התקשרו למשטרה בניסיון לברר האם היא מסרה מידע נוסף לתקשורת בנוגע לחקירה.

הקשר היהודי מארצות הברית, ירון בכר, מועמד לחזק את הפועל פתח תקוה בחלון ההעברות בחודש ינואר. הקשר בן ה-22 משחק בליגת המכללות בארצות הברית ונבחר בעונה החולפת לאחד מבין 22 השחקנים המצטיינים בליגה. ראשי הקבוצה קיבלו המלצות חמות על הקשר שייתכן שיגיע כבר היום (חמישי) או מחר להיבחן אצל אלי מחפוד. כפי שפורסם אתמול, שני שחקנים הוצעו למועדון. חלוץ מארסיי לשעבר לורן מרלה והחלוץ מסנגל, דויד אמדו מ'בוג'י. כרגע, רק לחלוץ הצרפתי הוצאה ויזה והוא צפוי להגיע בשבוע הבא. בתוך כך, מחפוד עבר היום בבקרת התקציבים של ההתאחדות לכדורגל.

בפתח תקוה טוענים כי מיד לאחר שחרורו של אורי אוזן מאשדוד ייחתם איתו החוזה, כנראה לעונה אחת. גם איליה יברואין חזק בתמונה. השוער אוסטין אגי'דה חתם אתמול רשמית על חוזה לשנתיים וחצי, אך הוא טרם עבר בבקרה ויוסי שקל צפוי לפתוח בין הקורות בשבת. בפתח תקוה מקווים שהחיזוק בחלון ההעברות יוביל את הקבוצה למקום ריאלי במרכז הטבלה. מחפוד, כזכור, הצהיר אתמול כי המטרה היא להתברג במקומות 7-10, זאת בשונה מההצהרות של דני לוי בתחילת העונה, לפיהן הקבוצה תתמודד על אחד הכרטיסים לאירופה. שחקנים בקבוצה הצהירו כי הם מרוצים מאוד ממינויו של מחפוד, שנחשב לסמל בעיני האוהדים.

במועדון חוששים מאוד שיוגש נגד אחד העובדים הבכירים כתב אישום, מה שיגרום לכתם שיהיה קשה מאוד להסיר. "אנחנו אופטימיים", אמרו אתמול בקבוצה. כזכור, ההתאחדות הודיעה אתמול כי תנקוט בצעדים חריפים אם יתברר כי נגד אחד מאנשי הקבוצה יוגש כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully