וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפוד: "הכיוון הוא מקומות 7-10"

16.12.2009 / 20:10

אלי מחפוד הוצג כמאמן הפועל פ"ת: "זה לא עוד מועדון בשבילי". חלוץ מארסיי לשעבר, לורן מרלה, עשוי להגיע להתרשמות

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל פתח תקוה ערכה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לרגל מינויו הרשמי של אלי מחפוד למאמן הקבוצה, לאחר שהצדדים כבר סיכמו אתמול על חזרתו למועדון וחתמו היום עד סיום העונה. במסיבת העיתונאים נכחו גם המנכ"ל אפי צפריר וחבר ההנהלה תומר סיני.

למסיבת העיתונאים בקיבוץ עינת הגיעו כ-20 אוהדים של הקבוצה, שהתגודדו מחוץ למקום וקראו להנהלה להתפטר. אחרי שהארוע הסתיים, יצא סיני ושוחח איתם ארוכות.

מחפוד, ששביט אלימלך ישמש כעוזרו, פתח את הדברים ואמר: "אני לא יכול להסתיר את ההתרגשות שלי מהחזרה שלי למועדון שנתן לי את ההזדמנות כשחקן במהלך 17 שנה. זה לא עוד מועדון בשבילי. גם כשאימנתי בקבוצות אחרות תמיד התעדכנתי במה שקורה בפתח תקוה כי אי אפשר לקחת את הקבוצה ממני".

בפני מחפוד תעמוד משימה קשה, במיוחד לאור העובדה שהקבוצה מדורגת במקום ה-15 ממנו יורדים ליגה, עם 10 נקודות מ-13 משחקים. מחפוד סיפר על התכניות להחלצות מהתחתית: "למועדון הזה יש פוטנציאל גדול להצלחה. שוחחתי עם ההנהלה ודיברנו על איך מוציאים את הקבוצה מהמצב בו היא נמצאת. אחד מהתנאים שדרשתי זה חיזוק של חמישה-שישה שחקנים ואני שמח שנעניתי בחיוב. סיכמנו עם שוער נבחרת ניגריה (אוסטין אג'ידה א.י) ואני מתכוון להביא מספר שחקנים נוספים לכמה עמדות. אני לא מכיר 80 אחוז מהשחקנים בקבוצה ויהיו כאלו שישוחררו על פי החלטה שלי".

מחפוד גם פירט על חלק מהשחקנים אותם הוא רוצה לראות במועדון: "אורי אוזן על הפרק, גם עמירן שקלים, רצינו את איליה יברויאן ואני לא יודע איפה זה עומד. אנחנו רוצים שחקן בחלק הקדמי. יש מספיק מחזורים לתקן ובגדר האפשרויות נביא שחקנים לשדרג את הקבוצה. ברגע שנביא את השחקנים שאנחנו רוצים, נהיה יותר טובים מהקבוצות האחרות בתחתית".

שם שהוזכר היום כמועמד לחזק את הפועל פתח תקוה הוא דויד אמדו מ'בוג'י, חלוץ סנגלי בן 25, רשם שתי הופעות בקבוצה הבוגרת ולאחר מכן שיחק בין היתר בקרטייל, לוריין, שטרסבורג, קלרמון וקאן, עד שחזר לקרטייל בתחילת העונה. החלוץ עשה את שמו בצרפת בעונת 2005/06, אז כבש 15 שערים במדי קרטייל בליגה השנייה וזכה לחוזה בלוריין, שם לא התאקלם. גורם בקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "הוא יוכל לעזור לנו".

גם לורן מרלה, חלוץ מארסיי לשעבר, עשוי להגיע להתרשמות. מדובר בשחקן ששיחק בעיקר בליגה הצרפתית, בין היתר באז'קסיו, ומאוחר יותר גם במדי ליגת ה-MLS.

מחפוד יתמקד במחלקת הנוער

"הליגה לא קלה", הוסיף הערב מחפוד. "אבל אני חושב שאנחנו יכולים להתקדם. המטרה הראשונית היא להביא את הקבוצה למצב של צבירת נקודות כדי להחזיר בטחון לשחקנים והכיוון הוא להתברג במקומות 7-10 לפחות בשלב הראשון".

"אני הולך להתמקד גם במחלקת הנוער", המשיך מחפוד, "אני אסתובב שם ואני אביא שחקנים לקבוצה הבוגרת. אני חושב שזה הבסיס להצלחה. נעשו פה טעויות. אחד מהדברים בהם לא התמקדנו זה מחלקת הנוער. היום צריך לחזור לבסיס. פתח תקוה ייצרה הרבה שחקנים לכל הקבוצות בליגת העל ולזה צריך לחזור. כשנגדל שחקנים טובים במחלקת הנוער, הקבוצה הבוגרת גם תחזור להיות קבוצת צמרת".

חבר ההנהלה, תומר סיני, הסביר את הבחירה במחפוד: "אנחנו צריכים מאמן עם ניסיון כדי לבחור את השחקנים הנכונים. בתחילת העונה בחירת השחקנים לא הייתה נכונה ואי אפשר לשחק בליגת העל עם שחקנים לא נכונים. נצרף ארבעה-חמישה שחקנים שאלי ייבחר. הכסף הוא לא הנושא כי אם נרד ליגה, לעלות יהיה הרבה יותר יקר".

בתוך כך, היום הודיעה המשטרה כי היא מסירה על כל ההגבלות על ראשי המועדון במסגרת חקירת "בגדי המלך החדשים". כזכור, המשטרה בדקה חשד לפיו אפסנאי הקבוצה, שנחקר במשטרה בנוגע לחשדות לפיו אנשי המועדון ביימו פריצה למחסנים על מנת שלא להיענש על ידי ההתאחדות משום שהמדים החדשים של הקבוצה לא היו תקניים, קיבל הוראה מפורשת מאחד מבכירי הפועל פתח תקוה להתלונן במשטרה. בתחילה נאסר על ראשי המועדון להגיע לאצטדיון ולמגרש האימונים של הקבוצה במשך 10 ימים, אך ההגבלות הללו כאמור הוסרו.

בתוך כך, בההתאחדות לכדורגל הודיעו הערב כי המשטרה עדכנה אותם בעניין תלונת השווא שהוגשה על ידי המועדון. מההתאחדות נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה את העניין. לאחר קבלת מידע נוסף, נשקול נקיטת הליכים נגד המעורבים". גורם בהתאחדות אף הוסיף: "לא נפסול אפשרות למנוע מאדם לכהן בתפקידו אם יוגש נגדו כתב אישום".

עדכון ראשון: 18:15

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully