וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "את המבחן האמיתי כבר עברנו"

16.12.2009 / 18:30

מאמן הפועל ת"א מוכן לקרב על ראשות הבית מול המבורג: "נצטרך להביא אקסטרה". לבאדיה: "המקום הראשון - בונוס"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

יממה לפני המשחק החשוב שיסגור את שלב הבתים הראשוני בליגה האירופית, ערכה היום (רביעי) הפועל תל אביב מסיבת עיתונאים בהשתתפות מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, והקשר ביברס נאתכו. כידוע, אל המחזור האחרון בבית מגיעים האדומים מהמקום השני בבית ג', עם תשע נקודות והפרש שערים +4, בעוד המבורג ניצבת בראש הבית, עם עשר נקודות והפרש שערים +2. המשחק (חמישי, 19:55, ערוץ 10), אם כך, יהווה קרב ישיר על המקום הראשון, בו שתי הקבוצות בהחלט חושקות. האדומים מקווים שאצטדיון בלומפילד מלא יעזור להם להשלים את המשימה, ולהפוך את העונה האירופית המוצלחת למושלמת. לפחות עד כה.

גוטמן: "המבורג היא אחת הפייבוריטיות בכל המפעל הזה"

"זה משחק על המקום הראשון, כאשר ראפיד וינה וסלטיק מסתכלות מהצד. עצם העובדה שאנחנו ממשיכים להשתתף במפעל הזה נותנת לנו את ההרגשה שאנחנו מחויבים, ורוצים להמשיך בו. לגבי המשחק הספציפי מחר אנחנו רוצים להמשיך לשחק את המשחק שלנו על מנת להוות להמבורג יריב עיקש, מתוך מטרה לסיים בראשות הבית", פתח אלי גוטמן את דבריו.

"המבורג היא אחת הפייבוריטיות בכל המפעל הזה. אבל אנחנו פה. את המבחן האמיתי כבר עברנו, כי אנחנו בשלב הבא. אין ספק שכשאתה בא לשחק נגד המבורג, אתה צריך להביא אקסטרה. ראינו את הדיסק שלהם היום, אנחנו יודעים על כל אחד ואחד מהם וזה אתגר גדול בשבילנו", המשיך המאמן.

באשר להרכב החסר ממנו צפוי גוטמן לסבול מחר, אמר המאמן: "כשאתה מגיע לדצמבר-ינואר-פברואר הקבוצות מתחילות להרגיש את העומסים אבל יש לנו 11 שחקנים טובים מחר, שאין לי ספק שיעלו ויכבדו את הסמל אותו הם עונדים". גוטמן אף התייחס לסוגיית עמרי קנדה, ואמר: "עמרי קנדה זה לא שחקן שצריך לחבר אותו, כל התהליך שקרה לו יעזור לו. אתם תראו שחקן בוגר ואחראי יותר".

באשר לחשיבות המקום הראשון בבית, אמר גוטמן: "מבחינת ההגרלה אי אפשר לדעת, כי יש קבוצות מצוינות שסיימו במקום השני בבית שלהם והם לא פחות טובות מהקבוצות שסיימו במקום הראשון בבתים שלהם". גוטמן נשאל לגבי העדפותיו בשלב הבתים הבא, וענה: "יש הבדל גדול אם אתה מקבל את יובנטוס או רד בול זלצבורג. עוד לא ראיתי את הרשימה הסופית, ממש לפני ההגרלה אגיד לכם את מי אני רוצה".

ביברס נאתכו הוסיף: "ברור שהם מגיעים פייבוריטים. שיחקנו נגדם שם וראינו איזו קבוצה טובה זו. אנחנו ננסה לשחק את המשחק שלנו". באשר לשיתוף הפעולה המחודש עם זוראב מנטשאשווילי בקישור (שיפתח על חשבון אביחי ידין המוצהב), אמר הקשר: "גם פעם שעברה שישבתי פה, נגד ראפיד, שאלו מה יהיה כשאשחק עם זוראב. הוא שחקן טוב, אנחנו יודעים את היכולות שלו ובשילוב שלו ושל כל הקבוצה ביחד, אם נציג יכולת טובה אז נוכל לעמוד במשימה שלנו".

יבואה יפתח על חשבון לאלה

כפי שתרגל גוטמן כל השבוע, גם היום המשיך לתרגל את אותו הרכב שאמור לפתוח מחר מול המבורג, כאשר סמואל יבואה יועדף בחוד ההתקפה על חשבון מהראן לאלה. גם זוראב מנטשאשווילי ועמרי קנדה, שתורגלו לאורך השבוע בהרכב, יפתחו מחר במשחק - הגיאורגי על חשבון אביחי ידין המוצהב, והמגן במקום דני בונדר הפצוע. גוטמן הראה לשחקניו את קלטות הוידאו של המבורג, ושם דגש על מספר שחקנים של היריבה הגרמנית. בניגוד למשחק הקודם, הפעם ביקש המאמן משחקניו ליזום כבר מתחילת המשחק.

אוהדי הפועל תל אביב הודיעו כי יירתמו למען פליטים, כשלפני המשחק יקימו עמדות לתרומת מזון לקהילת הפליטים בישראל. ליוזמה המלאה, לחצו על הלינק המצורף.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, זוראב מנטשאשווילי, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, ערן זהבי, איתי שכטר וסמואל יבואה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

לבאדיה: "יודעים שהפועל חזקה מאוד בבית"

הרבה חיוכים ואווירה נינוחה אצל המבורג הגרמנית ערב המשחק מול הפועל תל אביב. על פניו נראה כי הגרמנים הגיעו יותר לטיול בארץ הקודש מאשר למשחק מול הפועל שיקבע מי תסיים ראשונה את בית המוקדמות של הליגה האירופית. מלבד האווירה המחויכת במחנה הגרמני, לא פחות מחמישה שחקנים לא הגיעו עם הקבוצה ארצה: קולין בנג'מין, זה רוברטו, רומאו קסטלן, ג'ונתן פיטרויפה ופאולו גררו הפצועים.

למרות זאת ועל פי דבריו של מאמן המבורג, ברונו לבאדיה, הגרמנים יודעים כי צפוי להם משחק קשה מחר, מול יריבה חזקה בבית: "אותנו הפועל לא היתה צריכה לשכנע לפני המשחקים בבתים, כי היא קבוצה טובה מאוד", אמר המאמן. "אנחנו מאוד שמחים להגיע לכאן ומיום שבת אנחנו חושבים על המשחק הזה. אנחנו יודעים שהפועל היא קבוצה חזקה מאוד בבית, אבל הציפיות שלנו הם לסיים במקום הראשון".

לבאדיה הוסיף: "המשחק הראשון בהמבורג הוא לא מדד למחר. המשחק יהיה בלי לחץ של שתי הקבוצות, כאשר המקום הראשון מבחינתנו וגם מבחינת הפועל הוא בונוס ולכן צפוי משחק אינטנסיבי וטוב. באנו לפה בכדי לנצח ואנחנו מאמינים שנעשה זאת. ברור שבאנו עם ציפייה לנצח, אבל אני לא חושב שהמשך הדרך במפעל תושפע מהתוצאה מחר כי יש קבוצות טובות גם בדרג הראשון וגם בשני".

הבלם ג'רום בואטנג, שלא נראה ממש רציני לאורך מסיבת העיתונאים, היה קצת יותר נחרץ ממאמנו: "הפועל היא בהחלט קבוצה טובה. יהיו מחר על המגרש שחקנים שלא שיחקו הרבה העונה ויש להם מה להוכיח. אין לי ספק שננצח את המשחק ואם נעשה זאת אולי המאמן ייתן לנו יום חופש כדי לטייל פה בישראל".

הרכב משוער: פרנק רוסט, יוריס מתאייסן, דניס אאוגו, ג'רום בואטנג, רוברט טשה, דויד יארולים, פיוטר טרוכובסקי, תומאס רינקון, מלאדן פטריץ', טונאי טורון (מיקאל טבארס), מרכוס ברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully